Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7573 besök totalt |
Re:
Så länge du håller dig i backspegeln finns det inget att oroa sig för, det är värre när du försöker köra genom bilen ![]() |
||||
Fasen va svårt det var att få till ett bra varv. Jag ligger på mitten 1.07 tider som bäst.
Sista kurvan är precis lika klurig som på riktigt... lite för fort och man glider ut i gräset på ytterkanten. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Re:
okej, jag ska inte stressa er mer. Jag har inte kört höga 1.02:or ![]() ![]() ![]() ![]() Vågar man visa sig ikväll ![]() ![]() |
||||
Re:
En uppmaning till alla!!!! Kan alla köra på Stacken ikväll?? Inga gula kort utdelas för denna förseelse, tvärtom blir den förste att klippa honom AV med ett gult kort hehe hehe skojja bara! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
He he, tanken har slagit mig in att du busade ![]() |
||||
|
||||
|
||||
Re:
Jag förstår inte vad du har fått det ifrån var jag så jävlig ![]() Det var inte meningen i så fall. Sorry ![]() _________________ Niklas Andersson ![]() BMW M3 e92 |
||||
Re:
Du har så rätt, PM skickat ![]() I kväll tar vi nya tag, och visst fasen kommer jag i overallen med kaggen ![]() ![]() Edit: nu är det start träning för min del som gäller!!! |
||||
Nej nej inga bilder....
![]() Förresten, glöm ej att det ikväll är obligatoriskt depåstopp under rejset. Under detta SKALL alla fyra däck bytas. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
||||
Det blev inga höga 1,02:or
![]() ![]() Det blev visst lite fel med kvalet där ![]() ![]() Hm, undra om jag inte gjorde en omkörning på Hompe ![]() ![]() |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7573 besök totalt |