Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3944 besök totalt |
Funrace#1, GTopen @ Mantorp, 9/3, kl 21.00
Vi måste bara prova den här modden! Riktigt härliga Ferraris och Porsche997. http://www.virtualr.net/intl-gt-open OBS att ni behöver installera denna mod först: http://www.virtualr.net/gtr-evolutio Namn: rejsa.nu - Funrace Lösen: sprint Klass: GTopen Rejslängd: 30 min utan depåstopp Stående start. 21.00 - 21.45 Träning 21.45 - 21.55 Kval 21.55 - 22.00 Warmup 22.00 - 22.30 Rejs _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re: Funrace#1, GTopen @ Mantorp, 9/3, kl 21.00
"No file exists with that ID" _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
||||
Ny STEAM-klient har kommit så jag har startat om servern med den för att det inte ska bli några mismatches.
OBS inte med denna mod än på dock...kommer under dagen. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Tänkte skriva en lite guide för er som inte vet hur man får in moddar:
Ladda ner ovanstående moddar... Packa först upp Ferrari/Porsche-modden i en slask-mapp någonstans... Klicka er ner tills dess att ni ser mapparna UIData och GameData. Flytta över dessa i er RACE07-mapp och skriv över de mapparna där. Bara dessa två mappar ska flyttas över. Packa sen upp GT open 2008-modden på samma sätt till en annan Slask-mapp... Flytta även här över bara mapparna UIData och GameData. Klart!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
GT open 2008 modden fattar jag vad den då man ser den extra serien, men vad gör Ferrari/Porsche-modden? 997 GT3 RSR och F430 GT2 finn ju redan i någon av de gamla GT klasserna... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Jag är inne och kör nu, setup gjorde jag en själv och labbar fortfarande med den
![]() ![]() |
||||
1:17.993 med Porsche och har ingen aning hur tiden är?
Läste att man måste starta om steam förresten, har ni gjort det? |
||||
Re:
Porsche och Ferrari finns inte med i GTREvo Thomas... ![]() GT Pro - Aston Martin DBR9 - Audi R8 GT Concept - Corvette C5 R - Corvette C6 R - Dodge Viper GTS/R - Gumpert Apollo GT - Koenigsegg CCGT - Lister Storm - Saleen S7-R GT Sport - BMW M3 GTR - Corvette C6 GT2 - Marcos MarcORelly GTS - Mosler MT900R - Seat Toledo GT - Spyker C8 Spyder GT2R - SunRed SR21 GT Club - Aston Martin DBRS9 - BMW Z4 GTR - Dodge Viper Comp. Coupe - Gillet Vertigo Streiff - Seat Cupra GT _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Nä inga skins måste in på SimBin-mappen i Mina Dokument. Bara ladda upp dessa två i RACE07-huvudmappen. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Ska du gasa något i kväll Niklas? |
||||
|
||||
Re:
Precis så har jag gjort, men hittar inte bilarna i spelet ![]() Lyckades ta hem kinnekulle och installera det, men inte det här. Vad kan det vara för fel? M v h _________________ Andreas Zolnir |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3944 besök totalt |