Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1337 besök totalt |
Ny liga på rejsa.nu server!! Wtcc Extrem
Ny liga på rejsa.nu server!!Tack Niklas Maravic! Jag har en liga i daxläget men kommer att samman kopplas med denna till höst säsongen. Jag har fått grönt att starta en ny liga på rejsa.nu server! Det kommar att bli Gtr Evolution Bilar: Wtcc Extrem Servern ligger uppe in och testa ! Server: Swedish Extrem Lösen : race Min tanke att vi tar en kort test säsong 1 med 5 Banor. 1. Curitiba-07 race 2x12 varv...25/3 2. Imola 07 race 2x12 varv...8/4 3. Magny_Cours 06 race 2x12 varv... 22/4 4. Zandvoort 07 race 2x12 varv... 6/5 5. Nurburgring Gp race 2x12 varv... 20/5 Kval kommar att va i 10 min med fritt antal varv vi kommer att ha: kval 1 kl 20.15 warm up kl 20.25 race 1 kl 20.30 ca kval 2 kl 21.00 warm up kl 21.10 race 2 kl 21.15 Man ska välja ett märke ex: chevan o köra den hela säsongen. Man får ha egna skinns. Bara att kontakta mej så lägger vi upp en fil med era skinn pack på ftp servern Innan ligans start. Man får även komma med skinns när säsongen har börjat. Regler Minst två hjul måste alltid hållas på banan. Till banan räknas all asfalt innanför vita linjerna på banan. Kerbs tillhör inte banan. Om någon genar för ofta så det kommer in protest kommer det ges bestraffning typ gult/gula kort. Inget Chat under kval (tills alla har kvalat färdigt) inget Chat under race. Chat under race=1 gult kort. Farthållaren på i depån under race dagen. och tänk på att hålla undan under kvalet om ni har utvarv för dom som kör tids varv repris på racet kollas efter det att en protest lämnats in!! om man trycker av någon så måste man stanna om det är ditt fel så han kommer förbi dej igen ( alltså inte race incedent)........ om man inte stannar så blir det bestraffat med gult kort och inget kval i nästa race! ( om den andres bil är total kvaddad och inte kan fortsätta så får du givetvis fortsätta racet) okej gubbar anmäl er om ni är intresserade! Ni kommer att få en rafflande säsong! ![]() Anmälda till ligan ! PEPPE_SWEDE (Jag) Gyfa Pär Brånedal Anders_samuelsson ROBBAN_SWEDEN Joakim Winnerström Jimpa Swe // PEPPE MAIL: turbo_peter@hotmail.com _________________ peter pettersson |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1337 besök totalt |