Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (10622 totalt) |
Re:
![]() Nu är frågan bara vart man ska värma upp innan i april... _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||
Re:
Ödmjuk som man är så informerar jag hemligheten till det perfekta spåret åt en nybörjare ![]() Lids jag trodde vi kom överens om 20:- ![]() |
||||||
Re:
ok då, det går ganska bra nu så för dagen gör inte 20 kr så mycket.... Skotta fram bilen och tok-modda nu:) _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
SKODAN ÄR ANMÄLD!!!! men inte klar..... i år ska den köras hela passet(med tanke på drivaxelraset förra året)!!!! Moddas till tusen!!!!!
En helt ny bil kan utlovas med en bra bit över 400 kusar under huven!!!!! Så nu får ni passa Er..... ![]() Ska bli riktigt roligt......härligt grabbar att ni roddade ihop det iår oxå!!! |
||||||
är det någon som vill testa bilen ordentligt innan GOTLANDRING så har jag ett event på Björkvikring helgen innan......Värt att snegla på!
BJÖRKVIKRING TRACKDAY en bit ner på listan. |
||||||
Re:
Banan och körningen där, måste väl vara det elementära. Det andra, som i och försig är väldigt trevligt, bör väl kunna göras flexibelt. _________________ Stefan Larsson |
||||||
Re:
Jo, men utan "allt det andra" hade vi inte haft fullbokat efter två dgr. Ngnting rätt i upplägget gör vi antagligen. Men vi gör alltid lite undantag, det är också en stor del av Stacc ![]() _________________ Andreas Håkansta |
||||||
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
Knappt en och en halv månad kvar, någon mer som har panik?
Jag ser, utan att säga allt för mkt, speciellt framemot att; - höra ljudet av en superleggera på länga rakan - se om Smr porschen kan gå under 1.28 - se hur pass långt efter en 997 GT2 man blir - fundera på om en ariel atom verkligen är så snabb som den ser ut - hur fort kan en orginal 996 gt2 ta sig runt banan, ingen som vet än - kommer "korpen" att bli klar som lovat - är Ferrari 360 en kaféracer - se om subarumicke får igång som Performance box, övning ger färdighet - inse att Porsche gt3 och Evo 9 är en dussinbil på gotland den 3 maj - se vad den beryktade s.k supersnabba vipern kan ställa till med - hur det kommer att gå nu när inte Arne är med :-( - att äntligen få se Nissan GT-R in action Någon mer som blev lite små sugen....? Väl mött önskar "Staccarna" _________________ Andreas Håkansta |
||||||
TWS Däckservice på Gotland Ring i sammarbete med STACC
Som Sponsor till STACC vill jag bara uppmärksamma att om någon behöver R-Däck så kommer TWS Däckservice ha möjlighet att ta med beställda däck till Gotland och montera på plats! Vi kommer att ha med oss ett gäng däck i olika dimensioner, men vill du vara säker på att få dina däck rekommenderar jag att förbeställa dom. Det kommer att finnas begränsad kapacitet så boka i tid, eller kom förbi verkstan dagarna innan så bjuder vi på monteringen! Vi har även med oss oljor från MOTUL och dessa går mycket bra att förbeställa. Du som ska med till Gotland får 25% rabatt på Motuls Sortiment! Du kan betala med Kort eller Kontanter Vi kan även erbjuda tillsammans med Resurs Bank räntefri avbetalning. Om du betalar av på 4 månader så tillkommer inga som helst avgifter! Kontakta mig via PM eller 08-7165258 Mvh Nelzon TWS Däckservice _________________ Christopher Nelson R-Dack.se TWS Däckservice |
||||||
Re:
55 anmälda, tror det är 7-8 st på reservlistan _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
Re:
Trevligt! Jag kommer att komma ut med kameran och försöka fånga er på bild i år med, hade varit roligt med en komplett lista med bilarna som kommer vara där. _________________ Rickard Broman Volvo Amazon -1962 Bantaxi Volvo 142 -1968 |
||||||
_________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||||
Gjorde ett par Countdowns för när färjorna lämnar fastlandet.
Mest för att jag ska veta hur lång tid jag har på mig att fixa ihop bilen ![]() Snart är det dags! ![]() oskarshamn Countdown - STACC @ Gotland Ring Nynäshamn Countdown - STACC @ Gotland Ring _________________ Simon Möllefors Kör: M3 e30 -87 Körde: Mini Cooper -97 |
||||||
Tyst som graven här
![]() Alla kanske mekar för brinnande livet! Finns det någon lista på vilka härliga bilar som dyker upp ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (10622 totalt) |