Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1441 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Dra igång egen liga. Wtcc vs Stcc! Eller Mini C
Hej Nu verkar det vara ett uppehåll med Rejsas online league. Så jag tänkte om man själv skulle dra upp en liga. Men om det inte är något intresse så är det ingen idé att planera. Men ni kan väl tänka på saken. Tack på förhand /Pontus _________________ Pontus Törnberg |
Re:
Ta inte illa upp nu men du verkar otroligt het på att stänga ner lite för fort, en omröstning är väl bara bra om den ligger en vecka åtminstone så folk hinner hitta tråden. Jag tänkte rösta men är det någon idé? Fixar du att dra en liga senare och låter den gå alla race om det blir lite dåligt med folk på en tävling, det känns som att du i det läget stänger ner serien också. Många på rejsa är som du sett i tråden om ålder är lite äldre och vi måste hinna kolla av med sambos, fruar och ungar om vi har möjlighet att vara med. Vi har även jobb att sköta och det måste man också kolla upp först så mitt råd är: ta det lugnt så kan det bli en skitbra serie. |
Re:
Hehe får ni inte bestämma själva när ni ska köra, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
Re:
He he, nja så är det inte för min del men däremot är min sambo min hjärna, dvs att det är hon som har koll på alla datum för det är jag urkass på ![]() |
Re:
Går ej att joina din ping är över 5000 när du är HOST. vad kör du för uppkoppling? _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
Re:
ok kör du via någon router? för det verkar inte räcka till tyvärr _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1441 besök totalt |