Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7155 besök totalt |
Re:
Va? ok, det måste spridas ut till alla, det informeras inte i infon (EDIT jag missade det i regler och tider, det tror jag andra också gjort med tanke på att annat missats), jag kommer chatta om det så kanske alla får reda på't före loppet! Stacken och Hompe visste inget om att de inte fick kvala förra rejset, det är bara Totte som inte får kvala nu va? |
||||
Re:
Varför då??? De e inte svårare på denna bana en någon annan att ta första kurva lungt å fint. Rejset avgörs inte i första kurvan. _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||
Re:
gick kanonfint på gelleråsen, blev faktiskt förvånad, så orde funka här också, tror det blir värre med vänsterkurvan upp mot backen |
||||
om alla kan tänka på att ta det lite "easy" i första kurvkombinationen så kommer det att gå bra, jag tattar väl till mig som vanligt i starten skulle jag tro för S60:n är tuff att få iväg bra
![]() ![]() |
||||
OBS! obligatoriskt depåstopp med byte av alla 4 däck ikväll!
En grej till...jag tänkte vara så fräck och inte räkna våra nya rejsmedlemmars poäng. Utan ni ordinaries bara. Vi hade ju två killar som skulle rejsa med oss idag. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
lol Det är helt och hållet upp till bmw förare att se till att det blir incidentfritt eller i9nte, de ska inte åka slalom genom fältet i starten!! Det swkapar oro och risker och sedemera incidenter om de öser på i starten!! bmw förare borde förstå att de ska hålla sin kvalplats hela första varvet och sedan hålla sig bakom volvo S60 till varje pris!! Jag har sagt mitt! |
||||
Re:
hellst ända till mål va :P |
||||
Re:
Kloka ord ![]() ![]() Jag ska leka Stenmark i starten, håll er undan. |
||||
Kolla i den här tråden: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Det är fullt i Pool1 som går nu kl 19.00 men det finns BMW E46or lediga i Pool2. 21.00 börjar Pool2. Som jag skrev ovan så är det ett riktigt rejs ikväll med poängstrid på vissa ställen så snälla inget fulköra. Ha också koll på hur depåstopp och så funkar. Sen viktigast av allt, läs på reglerna om hur man ska göra om man tex råkar putta av någon. Angående framtida rejsing så kommer det bli ett antal funrace under våren fram till sommaren. rejsa.nu har ingen liga förrän till hösten men om du läser i forumet så ser du att flera andra ordnar ligor här i vår. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
AndreasL får svara själv här i tråden. Annars är det bara E46or lediga. Tror att det kan bli strul om ni bägge kör samma Alfa. Jag har inte fått några andra avhopp i Poolen så jag vet ej om det är några andra bilar lediga. Sen vet jag inte hur jag skulle räkna poängen för dig om du byter pool....hmmm I och för sig så är du redan klar till ROC-finalen! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7155 besök totalt |