Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7155 besök totalt |
Jag kan tyvärr inte vara med i kväll.
Så Dick Sahléns E46:a är ledig i Pool 1. Vill passa på att tacka Niklas för en kanonkul liga. Har haft det riktigt trevligt och jag hoppas att jag visat att det går köra fort med en gammal E46:a(även om det är j***igt slitigt) ![]() Ser fram emot nästa liga här på rejsa.nu M V H Danne _________________ Daniel Bäck |
||
stacken:
Jag fastnade mellan den varvade bilen och din. Sen svängde du höger och jag han inte bromsa. Släppte tåget för att låta dig ändå köra om. fast jag förlorade hela loppet. Ledsen. Annars: Tyckte själv att jag körde jäkligt snabbt. När jag tagit ifatt stacken klungan kör man ju av förstås. Då var det bara att jaga igen. Sen hände något med Andreas Rönnback och jag kunde köra förbi. Sen tog däcken slut och jag fick puttra in i mål! Dåligt agerat. Värt ett gult kort till mig. Fast det är sista tävlingen _________________ Pontus Törnberg |
||
Re:
Jag tänkte göra något väldigt dumt mot dig efter det, men sen såg jag att du tappade så då slapp jag göra det ![]() ![]() Utöver det så vill jag också be om ursäkt om jag tryckte till någon. Efter Zekehunds avputtning körde jag i rent raseri ![]() ![]() Synd att det strulade till sig för dig Torbjörn. Tack till er som skött om ligan, bra gjort ![]() |
||
|
||
Tack för en trevlig säsong, blandat med glädje och ilska men det hör till
![]() |
||
kul fajt hela racet för mig först med ThomasT som låg i vägen och oskar tog in bakom så vi låg 3 i rad och försökte åka om varandra men ingen lyckades men på varv 15 så kör jag och oskar in i depån och thomas fortsätter 2 varv till och då kommer vi ut långt föra han sen på grund utav
![]() så då ligger jag framför oskar hela vägen in i mål sen men va riktigt nära att bli omkörd. 50 kilo är svårt att hänga på med men det gick bra... och ![]() även den första jag har varit me i ![]() intresant serie för mig inför första racet hade jag bara ägt spelet i 2 dar och va helt nybörjare men har blivit bätre med tiden. _________________ Robin Johansson |
||
Vilken kväll. Hade race i gpl69 ligan kl 20 och då sov inga barn. Joinade vid 2015 och tänkte inte på att det hade blivit lite försenat där. Sen trodde jag att det var 40 min race där men 15 varv på spa tog visst 50 min. Jag tittade på klockan när jag hade 2,5 varv kvar och den var 2130. Det är kört speciellt när stcc tar 5 minuter att starta.
Men tamefaan jag hann. Kom in, kalibrerade ratten och sen blev det kval. Sista minuten eller... Tack vare att soppan var på väg att ta slut åkte jag av banan och en Audi smet om. 1 liter hade jag kvar när jag gick i mål. Jag vill tacka alla, det har varit kul. Jag hoppas fortfarande på en B-final. ![]() Tyvärr tycker jag att bilarna är rätt tråkiga att köra. Det har varit svårt, nästan omöjligt för mig att träna. Det blir hellre ett par varv med någon gtl-bil. Ha de _________________ Andreas Lewau |
||
Det var ett riktigt kul rejs! Roligast var när jag precis när det slår om till rejs slår ut ett helt glas med vatten över skrivbordet så det rinner överallt! Jippi sa jag då!
Slutresultatet uppe i resultattråden. Här kommer resultaten i detta rejs... Pool 1: ![]() Pool 2: ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
ja, tack för denna ligan, det var kul trots jag mestadels håller till i kölvattnet,
fick köra BMW i första rejset, men sen fick jag tag på en Audi som tur var.... ![]() rejset igår var sisådär, gjorde en del tabbar i början och tappade kontakten med de övriga, inga problem med depån dock, trots att jag väckte dom sent (på vägen in) tog en del placeringar när några nya SRM-rekryter haft de lite kämpigt.... ![]() Stora luckor både framåt och bakåt, nästan ett helt varv så det var bara att ta sig i mål.... Hade tänkt tipsa om SRMTCC 2009, d.v.s. Virtual STCC Deluxe som vi i SRM kör över sommaren, men den är redan fullbokad... ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Att man skulle ta en vinst i det här sällskapet var en överaskning
![]() Jag trodde hompe skulle flyga ifrån och Erik köra ifatt och förbi men inte. ![]() Tummen upp till dom jag varva SNYGGT JOBBAT inga problem att passera ![]() Kul serie synn att man jobbat så mycket .. Ha det gött ... ![]() |
||
Riktigt kul sista race, trots att jag inte hittade farten på träningen. Extra kul på slutet när jag kom ifatt AndreaSL och jagade honom flera varv, tills han gjorde en miss på sist varvet och jag smet om
![]() GRATTIS Robin, du håller "SMK Västerås" fana högt! Tack till Nicklas som håller i trådarna. och för alla er som väntar på nästa säsong här på Rejsa, kan ju kolla in detta: http://forum.swedishsimracers.com/vi _________________ Ainis Noritis |
||
![]() ![]() Blev glatt överraskad när man gick ut på kvalvarvet blött hehe, men men bara att försöka göra d bästa av de tänkte jag. Jag var sånär på att gå överstyr vid första mellantiden och tappa rejält med tid där. Med startplats 6 på gridden och tung bil var de tungt att komma iväg, Mikko svisha förbi lätt. Jag höll 7:de platsen tills jag bromsa försent i första krök (kommer ej ihåg vilket varv) och tappa till 10:de > ![]() Började jaga Gyfa som hade stora problem vad jag upplevde de då hans Cheva slängde med baken som rumpan på en glad katt mest i varje sväng. Jag bara väntade på ett misstag och de kom. Efter det kom jag ifatt Ainisse och försökte stressa lite men de var svårt att få ett redigt bra omkörningförsök. På varv 12 tog jag depå-besöket, som åter igen blev lyckat då jag hade "fri" väg när jag kom ut och kunde inta mitt eget tempo. När alla gjort sitt depå-stopp låg jag 6:a med Schumi i rygg, jag var berädd på att han skulle sätta press på mig men han fick aldrig redigt kontakt. Istället började jag hämta in försprånget fram till Mikko och Niklas. När jag fick kontakt hade jag bränt allt grepp fram så jag tappa lite på sista varvet igen men 6:e platsen är bra ändå. ![]() Tack till Niklas som sköter detta kanonbra, och tack till alla som varit med och rejsat. _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 7155 besök totalt |