Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7155 besök totalt |
Re:
Kan väl säga att det du gjorde det första du gjorde på banan igen var att krocka i min bil istället för att ta placeringar ![]() _________________ Pontus Törnberg |
||||||
Med all rätt tänker jag härmed spekulera. Stacken var visst på väg till en bra placering, om han fått slippa bli snurrad. Han sköter om loppet efter snurrningen felfritt och med en sånn körning så kunde han ha fått 3dje eller 2ndra platsen utan snurrningen.
Men när den snurrningen skett så var 3dje eller 2ndra platsen min tycker jag! På varv 26 av 29 i vänstern efter microkurvan och vänstern före uppfartsbacken hade jag tagit mig förbi christoffer och tagit 3dje platsen i loppet, kanske hade sedan erik gjort något sedvanligt solomisstag och jag hade då kunnat knipit 2ndra platsen - istället för det vart Hompes främre motohuv orsaken till en snurrning där på varv 26. Efter snurrningen var jag ur gängorna och på samma ställe nästa varv med Hompe gentlemannamässigt bakom mig så var jag så mentalt trashad så jag gjorde ett misstag och han kunde passera. På varv 28 gjorde både han och jag misstag där efter microkurvan, så egentligen fanns det en möjlighet att komma om honom men den tog jag inte. Jag höll Hompe bakom mig i 20 varv och bromsade honom framförallt på dunloprakan, han åldrades nog 10-20 år bakom mig och det han gjorde på varv 26 var desperat, tycker jag. Man kan inte åka omkring med bilar bakom sig och ge plats åt deras nos som dyker in, är det en omkörning så ska det vara halva bilen jämnsides och gärna innan kurvan! Inte i kurvan då det är en dykning! Nåväl, jag kan skratta åt det! |
||||||
Tack för ett bra rejs! Dock så gjorde jag bort mig då jag absolut skulle ha en bakhulsdriven bil på den banan. Jag var inte medveten om att den var sådär hoppig. Samt att jag gjorde depåstoppet alldeles för tidigt så vid slutet av loppet var däcken hala som isbitar på en aluminiumplåt.
|
||||||
Re:
Ja och då sansade jag mig ändå ![]() ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
lite långt efter racet men en då så gjorde jag en film idag den vart ganska kort för det hände inte så mycket i racet vad jag såg. men det ssom hände är me.
ladda ner här http://www.filedropper.com/knutstorp ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7155 besök totalt |