Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 18654 besök totalt |
Re:
Sekund 54 med Rönnbäck, berätta vem som knuffar dig! |
||||||
Tydligen blir det olika sekundreferenser beroende på när man ställer sig på gridden... bara att noteras!
![]() |
||||||
Slutresultatet uppe!
Jag skiter i att kolla igenom repriserna efter kort o så. Det är inget som ändrar vem som kommer till final iallafall. Jag har också kollat igenom om man tar bort valfria två resultat men inte heller då ändras topp 5. Grattis topp 5 i bägge Pooler! Följande personer kommer till den stora ROC-finalen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pool1: Hompe Torbjörn Lennartsson Christ0ffer mike77 Ronnback Pool2: Robin Johansson Kenth Karlén oskar Jonsson Mattias Stahre Linus Pettersson Reserver i bägge pooler om det skulle vara så att någon är sjuk eller av annan anledning inte kan vara med är: Daniel Bäck i Pool1 och Johnny Larsson i Pool2. GRATTIS! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
_________________ Jonathan Johansson Hälsar ![]() |
||||||
Re:
Han hare svarat på den frågan förut - han använder Fraps och olika kamera lägen inbyggt i Race07 samt Windows Movie Maker (tror jag). Jag får inte till lika bra filmer med gratisprogrammet Windows Media Encoder, den filmar muspekaren i mitten av skärmen i free camera läget vilket inte är så roligt att ha i mitten av skärmen. |
||||||
Re:
Jag använder fraps som sagt, Filmen spelar jag in i replayen Det finns ochså en knapp man kan använda som heter free look eller något då får du röra kameran fritt på banan och kan zooma med scrollern, Redigering sker i sony vegas pro 8.0 där jag lagt dit lite fina effekter så de ska se soligt o fint ut ![]() _________________ Jonathan Johansson Hälsar ![]() |
||||||
Återigen en suverän film av hompe, du ska ha ett stort tack för det arbete du laggt ner på filmerna fråm pool 1
![]() ![]() |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 18654 besök totalt |