Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 6172 besök totalt |
2009-04-10 Premiär Sviestad OBS! Ny tid 11:30-15:30
Nu börjar det dra ihop sig inför den första prova på körningen på Sviestad 2009. Långfredagen 11:30-15:30 är det som gäller. Lär väl som vanligt bli riktigt mycket folk, misstänker att det rycker i gasfoten på fler än mig ![]() |
||||||
Re: 2009-04-10 Premiär Sviestad
Går avancerad förarkurs på Sviestad den 9:e men ska banne mig vara på plats den 10:e också. Har grav banabstinens som måste stillas.
På mig rycker det i gasfingrarna ![]() Funderar bara på om man ska åka hem till Sthlm emellan eller om man ska övernatta någonstans. _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||||
Vilka tider är det som gäller?
edit: Letade lite på lms sida, 12-16 ![]() edit2: ännu blindare, stod i första inlägget... Ska nog sikta in mig på det o få bilen lite testad ![]() _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||
Åh nu blir man sugen på att testa bana.
Kommer ju ändå vara i närheten.. Törs man ge sig ut med en standardgolf med 115hk eller kommer folk börja tuta på mig för jag bromsar upp? ![]() Den är inte jätteslö men långt ifrån snabb... och hur många varv lär vanliga däck klara av? Antingen blir det Hakkapelitan friktion eller Pirelli sommardäck. Det är ju ganska kallt i april så det kanske funkar en stund? _________________ Tomas Frick Mazda Miata '91 |
||||||
jajamensan nu e de snart igång, kul!!
![]() ![]() Får se om jag hinner få ihop Novan, annars blir det att prova hondan ett par varv... _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
Re:
Japp det är bara komma. Där finns infon http://www.lms.se/web/_pages/index_s _________________ Markus Jonsson |
||||||
Lite märkligt att räkna 12-16 som en heldag kan jag tycka men jag ska inte vara gnällig ![]() R-däcken åkte på igår så jag är redo. Har dock inte riktigt fattat varför snön vräker ner utanför fönstret, R-däck är ju jättedåliga i snö ![]() |
||||||
Re:
Det är dyrare att hyra banan på en helgdag sen är det en timme mer än måndagarna... ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
Vad tror ni? Kommer bli väldigt mycket folk va? Jag är supersugen, bara lite orolig att det ska bli bilkö runt varvet:)
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
Du får väl försöka hålla undan lite så ska det nog inte bli nån kö bakom dig ...
![]() Är det mycket folk så brukar dom köra kvartspass och bara släppa ut ett begränsat antal bilar i taget (15 eller nåt sånt). Det blir nog finfint. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||||
OBS! Ny tid: 11:30-15:30
Sen kommer vi ha en ljudmätningsutrustning igång under dagen då det är nya hårdare krav på oss för att dom boende i närheten har plötsligt kommit på att det finns i motorbana i Linköping som väsnas lite ibland.. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 6172 besök totalt |