Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1228 besök totalt |
Funrace#2, Caterham CSR260 @ Birmingham, 26/3, kl 21.00
Dags för Funrejs nummer 2!!! Caterham-bilarna på nedladdningsbanan Birmingham Long! http://www.nogripracing.com/files/do Namn: rejsa.nu - Funrace Lösen: sprint Klass: Caterham CSR260 Rejslängd: 30 min utan depåstopp Stående start. 21.00 - 21.45 Träning 21.45 - 21.55 Kval 21.55 - 22.00 Warmup 22.00 - 22.30 Rejs _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
länken fungerar ej "external link not allowed" eller nåt sånnt! Det är den här, http://www.nogripracing.com/details.
Jag ser fram emot loppet! |
Länken funkade nyss, är det 3,8 kilometers slingan som ska köras? Den heter Birmingham Grand Prix. Jag blir med om ratten är ok
![]() |
kan du tillåta automatväxling? Jag har skadat mig och har svårt att hålla ratten med båda händerna...
|
Någon som vet vad som spökar med ratten? En G25:a är det...sist stog den snett åt höger och nu åt vänster? Vad göra?
|
Servern fel, Gyfa, vilken version av bana har du laddat ner? Ta den Niklas länkade till för den funkar...ska ringa Niklas nu angående server inställningen
|
Synd att inte samma regler som STCC gäller, tänkte då på avputtning i rejs 1 av en som nosat mig i arslet förr (börjar bli lite smått orolig där, ont det gör ont och så gillar jag det kvinnliga könet). Tråkigt att få bilen sne direkt och på slutt blev den okörbar, hoppar över rejs 2 för jag vägrar bli förbannad igen...som sagt, skulle inte skada om gentlemanna racingen kom tillbaks på rejsas race igen.
dit: kollade reprisen nu när jag varvat ner, bilen bakom genar först med alla hjul utanför banan samtidigt som jag bromsar för att inte klippa bilen framför. Kurvan efter är det bredsida rätt i min sida varav jag blir ståendes på tvären och den andra fortsätter som inget hänt. För att förtydliga detta Niklas, vem gjorde fel så man vet hur man kan nete sig hädanefter? Är det fullt tillåtet att ha fullt in i sidan på bilen framför (typ Damon Hill stuk) och sen bara gasa på? Fan, det börjar likna folkrace här tyvärr. Jag försöker alltid att INTE köra på någon och när man gör det så blir man avkörd, får väl bli tuffare i mitt körsätt hädanefter så håll koll i backspeglarna om ni har mig bakom ![]() |
kul race för min del
![]() Tack oskar för riktigt kul race 1 men gick inte att köra om på den här banan utan att köra in i någon så då blevman 2a ![]() men race 2 där bara drog mna i väg och när man leder med 18 sek så missar jag ssista kurvan och är och vänder i depån och tappar 8 sek. sen fart igen och får sladd i sista kruvan rakt in i väggen och då paja bilen men gick att köra med och kämpa på in i mål ![]() _________________ Robin Johansson |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1228 besök totalt |