| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
ETCC - Nattrace?
|
1123 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
|
ETCC - Nattrace?
Hej på er! Jag måste fråga er en sak! Vill ni att vi klämmer in ett nattrace i vår lilla liga?? Det finns en nattbana som fungerar riktigt bra och det är LeMans. Jag vet att LeMans inte är den roligaste banan att köra med så "långsamma" bilar som ETCC-bilarna, men ett nattrace vore ju häftigt!!! Så vad tycker ni? * Ni kan testa banan genom att hämta den här: http://koni.no-ip.biz/film/rejsa * Ni undrar hur det är med strålkastarna? Som ni vet går det ju bara att blinka med dem... 1) Ändra i spelet från Dry till overcast. Då är strålkastarna på hela tiden. 2) Ladda ner det som finns i mappen Headlights och läs readme-filen. Det är Kalle Larsson som trollat lite igen
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Skit fick inte med den....
I den stod det vart man skulle lägga filerna samt att man skulle köra .bat-filen om man ville ha lysena på hela tiden. Ville man inte ha lysena så körde man inte .bat-filen. Jag lägger upp readme-filen när jag kommer hem...Ni kan köra med overcast-varianten så länge... De filer som ni laddar hem via sidan lägger ni i en mapp som heter /nlemans Den mappen ska som vanligt ligga under Circuits... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Vet ej! Vad tycker ni?
Har ni provat nattbanan med ljusen på?? PS Det går inte att lägga upp .doc och .txt filer på Konis web. Men det står så här: Simple hack to have your headlights on permanently. Installation: Copy in to your etc03seasondata\vehicles catalog. Uninstall: Remove them. Switch between headlights on and off: run headlights.bat Made by KalleL aka. Integralmannen DS _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Bra fråga Kavic! Jag kanske inte förklarade mig tydligt...
1) Antingen kör vi banan i vår liga på söndagarna (samma tid) eller 2) Vi kör ett testrace på tex P Hylanders server en fredag/lördag kväll... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Stig: Banan består av de filer som ligger där.... Lägg dessa i en mapp som du kallar \nlemans och lägg den mappen i Circuits-foldern.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Tackar Niklas ! nu förstår jag. Men ja fick ta bort filendelsen ( .txt )
på en del filer sedan fungerade det fint. Man lär sig undan för undan he he he . Det var ju riktigt snyggt att köra den i mörker, men lyset på bilen når inte långt på banan lite synd tycker jag. Mvh: Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
ETCC - Nattrace?
|
1123 besök totalt |