Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3774 besök totalt |
Re:
![]() ![]() ![]() Jag rättade till img-taggarna i förra inlägget /moderator _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Jag var på Edenberga banan idag där det kördes folkrace för glatta livet,men som sagt att köra 3 varv med en folkrace bil som knappt verkar ta sig runt banan är inget för en annan
![]() där det krävs lite mer av förare och bilar. Banan verkar vara i gott skick förövrigt. _________________ Martin Sundgren Scuderia motori sud Alfa 155 TS 5papp+racer Alfa 155 V6 5papp+racer Audi A6 Avant 2,4 Quattro Yamaha Grizzly 660 |
||||
Re:
![]() ![]() EN fråga dock... Är det tankutr inne i kupén???? Kan väl ändå inte vara så bra ![]() om en vecka, då jäklar e de varmkorv som gäller!! Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||||
Det är tankutrustning vi satt i taket,men enbart för spolarvätska.
![]() Det var en kvarleva från vår fiat Panda. ![]() _________________ Martin Sundgren Scuderia motori sud Alfa 155 TS 5papp+racer Alfa 155 V6 5papp+racer Audi A6 Avant 2,4 Quattro Yamaha Grizzly 660 |
||||
Re:
Trodde inte man fick smutsiga rutor när man låg först... hehehehe!! Hmm... Panda sa du! Möjligen denna? Isf så kom dekalen i röda ringen från mig!! ![]() Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||||
Re:
Varvningar förstår du ![]() _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
Re:
Det måste varit med hjälp av dekalen som vi tog oss så långt med Pandan,så har du en passande till Volvon så tages även den tacksamt emot Martin _________________ Martin Sundgren Scuderia motori sud Alfa 155 TS 5papp+racer Alfa 155 V6 5papp+racer Audi A6 Avant 2,4 Quattro Yamaha Grizzly 660 |
||||
_________________ Martin Sundgren Scuderia motori sud Alfa 155 TS 5papp+racer Alfa 155 V6 5papp+racer Audi A6 Avant 2,4 Quattro Yamaha Grizzly 660 |
||||
Vi hoppas ju på att "äga" alla volvo's....
![]() Det verkar ju som alla vet nåt om volvo som inte vi vet i den här grenen. Men den här typen har hållt bra förut utan både olja och vatten. Men med tanke på teamets erfarenhet inom räjsing har vi inga högre förhoppningar. Teamet på 5 personer: 3 bilhandlare varav 1 som lätt blir åksjuk, även om han själv kör. 1 med rallyambitioner och 1 som brukar ta det försiktigt. Sen har vi mig, IT -killen som kört på Fordklubbträffar, provat folkrace men har problem med bakhjulsdriften. Den siste är ett obeprövat kort som ingen sett köra över 50 km/h än. Men vi hoppas iallafall på en rolig dag. ![]() _________________ /Joakim Gustafsson Ford Focus RS |
||||
Re:
Haha, ja o efter denna dagen så ska det bli kul o se om någon av Er nånsin kommer köra bil igen och om ni gör det så ska det bli kul att se vilken åverkan ett 5-papp i Laholm kan göra på körstilen. ![]() Mvh Tomas _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 3774 besök totalt |