| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Vila i Frid Tibur!
|
1 besök senaste veckan (4329 totalt) |
|
Vila i Frid Tibur!
En tragisk olycka skedde inatt då Mikko Konttaniemi (Tibur) omkom i en skoterolycka. Det känns helt overkligt kan jag säga då man nyss rejsade mot honom.
http://www.kuriren.nu/nyheter/artike Jag tycker vi ägnar ROC-finalen åt hans minne! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Re: Vila i Frid Tibur!
Instämmer känns helt ovärkligt, Har kört i samma lag som han på Lan i Morgongåva flera gånger, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Men va fan
inte Mikko Som tidigare skrivit känns det overkligt då jag som Kavic varit på ett flertal LAN med honom, lider med Pekka och Lazy och vill även beklaga sorgen. En liten liten liten ljusglimt i det hela är att han in i det sista fick göra det han älskar mest, köra skoter.
R.I.P Mikko
|
||
|
Vilken chock
. Har haft fina fajter med denna gentleman på banorna i RACE-spelen. Sänder ett par tankar till hans närmaste anhöriga.
Vila i frid, Mikko. Hoppas det finns en PC + G25:a där du är nu. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
|
|
||
|
|
||
|
Usch, va jobbigt
. Det känns konstigt, man har aldrig träffat personen utan bara snackat på diverse forum. Men man blir klart berörd.
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
Vila i Frid Tibur!
|
1 besök senaste veckan (4329 totalt) |