| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
ETCC Patch 1.1 ute!!!!
|
1486 besök totalt |
|
||||||||||||||||||||||||
|
ETCC Patch 1.1 ute!!!!
RSR har gett ut en uppdatering till deras suveräna mod!!! http://revolution.drivingitalia.net/ Det står så här: - New tire heating and tire wear characteristics - Several suspension modifications - More realistic aero drag and inertia values - New and more realistic engine torque curves - other cars' engine sound volume lowered - 7 addon cars (liveries) + .veh file and icon for the already discovered Valentino Rossi car - Cockpit update for the SEAT - Ability to create championship seasons with more than 21 AI opponents - Fixed multiplayer .hdv mismatches in LAN races - New videowalls - Bugfixes and more... Note: Due to several physics changes laptimes will be 1-2 seconds slower at most tracks. OBSERVERA!!! det sista!!!!! Mycket viktigt att alla eller ingen lägger på patchen. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Har de fixat så man kan köra med nysate Nvida-drivrutiner till grafikkortet utan att bilarna blir konstiga?
Eller ska man ge upp hoppet och instalera en gammal drivrutin
|
||||||||||||||||||||||||
|
Nej jag har iaf inte testat patchen.
Vill juh gärna veta om vi ska köra med den här på rejsa.nu innan man lägger in den. Tycker dock att de skulle vara konstigt om vi inte skulle använda den nya patchen eftersom den fixar till en massa buggar osv. Jag tycker att de låter väldigt bra om man läser va de är dom har förbättrat. _________________ mvh Viktor Pousette |
||||||||||||||||||||||||
Men om man startar en server med den nya patchen, kan en som inte har lagt in den patchen ansluta till den servern då? Finns de ingen spärr eller nåt som känner av vilken patch man har
_________________ mvh Viktor Pousette |
||||||||||||||||||||||||
|
Vet inte faktiskt!!
Fick reda på en sak nyss...Hondan som jag kör i ligan är inte 6-växlad längre...I patchen 1.1 blir den 5-växlad... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Kom på en sak....Det står ju att de många Mismatchen som dyker upp försvinner iochmed 1.1. Då kan vi ju se vilka som har den eller inte. Dyker det upp missmatch så har den personen troligen 1.0.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
Ja precis så kan vi juh kolla så att alla kör med den nya patchen. _________________ mvh Viktor Pousette |
||||||||||||||||||||||||
|
Tävlingsledningen informerar!!!!
Jag vill uppmana alla att lägga in patchen 1.1 Jag kommer att skriva det i tråden rörande vår liga också!!! ALLA ska lägga in patchen!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
|
Vi försökte under säsong 2 och det gick inge bra....folk tyckte att det var krångligt och så....
Jag kör alltid F1RST2 när jag kör online faktiskt...Jag tycker att det fungerar kanon... Vill ni köra via F1RST?? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
ETCC Patch 1.1 ute!!!!
|
1486 besök totalt |