Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 5794 besök totalt |
Nu startar jag om servern med rätt inställningar.
Vilken ordning ni ska köra står i första inlägget. Minin, Formula BMW och sen Camaron om inte herrarna ThomasT, Anders hör av sig får vi gå neråt i listan tills vi hittar nån som kan vara med. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Jag kan hoppa in om det går så långt ner, har aldrig kört minin men någon gång ska vara den första i så fall ![]() |
||||
|
||||
Blir så trött! TYpiskt att det ska hända nått nu.
![]() Grejjen var att jag inte märkte att jag åkte ur. Jag trodde att jag var kvar på servern. Fast jag misstänkte att nått var fel när de andras bilar var frusna ute på banan. Skit oxå! _________________ Daniel Bäck |
||||
R1. lycklig med 3:e med turbo cooper
![]() R2. hitta en bra däck mur ![]() ![]() R3. leta stenar 3 gånger ![]() Grattis Stahre ![]() och tack Niklas för bra arrangemang ![]() _________________ Robin Johansson |
||||
I sista sekund fick jag hoppa in på grund av att de före ej kunde köra, kom in när det var 15 minuter kvar på första träningen. Minin har jag aldrig kört men slutade 6:a, Formula BMW:n har jag testat 20 varv max men slutade 5:a & Camaron har jag kört 10 varv med max men slutade 6:a (efter 2 depåstopp). Är otroligt nöjd med kvällen men är helt slutkörd.
Grattis till The Champ: Starhe ![]() ![]() ![]() Vill även dedikera mina poäng till Tibur, ha det bäst där du är!!! |
||||
Tack alla för ikväll! Som ni redan sett är våran mästare:
![]() ![]() Mycket bra kört måste jag säga för dessa tre bilar var inte precis lättkörda men Mattias vann alla tre loppen! Hoppas att ni kommer åter i höst då vi kör Säsong 10 av rejsas liga! Totalresultatet först och sen resultaten i de tre deltävlingarna: ![]() ------------------------------------- Race 1: ![]() ------------------------------------- Race 2: ![]() ------------------------------------- Race 3: ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
En värdig vinnare fick vi då iaf i ett bra minnes-race!
Alla bilar utom FBMW:n var nya, första gången jag åkte rejs med dom. Minin var ju väldigt lik WTCC (fast sååå mkt slöare), ställde in den så den skulle vara grymt överstyrd för att få runt eländet i kurvorna. Pole, men Stahre kom om i starten och sen fick jag aldrig något läge att försöka nåt. FBMW:n hade jag åkt tidigare, i regn på Brno med SRM ![]() ![]() ![]() ![]() Tackar för denna säsong och jag är nöjd med resultaten och att ha nått ROC'n efter alla missade rejs. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Jag trodde inte det fanns en chans att få plats i finalen... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Re:
Hade bara tur att jag var inne precis före och kollade, inte ens i min vildaste fantasi trodde man att något liknande skulle inträffa ![]() |
||||
Grattis Mattias......
Helt klart en värdig vinnare som kunde hantera alla bilarna så förbaskat bra. Själv så blev det en total katastrof. Ett skämt med andra ord..... Satt bara och skrattade mig runt banan med Camaron. _________________ Andreas Rönnbäck "sport eller komfort" |
||||
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 5794 besök totalt |