Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4167 besök totalt |
Challenge Lunda 2009
Snart är det dags för årets säsong av Challenge på Lunda flygfält. Kolla in hemsidan för årens datum. Anmälan öppnar på onsdag! |
||||
Skojj
![]() Lite OT men: jag försökte logga in nu, men gick inte så bra. Tänkte att jag kanske hade glömt lösenordet, så skulle skicka en påminnelse, men stog att min mail inte var registrerad då. Ska man skapa ett nytt konto, eller kommer det kanske att fungera imorrn? _________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||||
Re:
Löser man på deras sida står följande: För att kunna anmäla dig till våra körningar måste du skapa ett konto. Vi har tagit bort alla konton från förra året, så du måste skapa ett nytt konto. När du väl skapat ett konto kommer du kunna använda det resten av säsongen. Så det är bara att skapa ett nytt konto! Började fundera på om det skulle bli nått iår, härligt med lite Lunda igen! ![]() /Johan _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||
Precis...
Vi valde att rensa kontona och starta om med nya konton... Nu är klockan nästan 1/4 så jag har öppnat anmälan! Kör hårt ![]() |
||||
Där ser man, ibland är man halvblind
![]() Nu har jag anmält mig till båda tillfällerna, pengarna kommer imorrn ![]() Har klistrat på en wrc-stripning på evon, det borde göra att d går under 1.20 i år ![]() _________________ Robert Broman - Merca 2.3 16v Grupp H - |
||||
Anmäld!
Har inte blivit mycket ändringar sen förra säsongen, så det blir att försöka slipa körningen istället..... Äntligen drar säsongen igång! ![]() ![]() /Johan _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||||
Anmäld till körningen i Maj.
Förra säsongen var jag med en gång med en gammal Golf Gti MK1 med slirande koppling och en motor som inte riktigt ville. I år blir det med Miata istället. _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||||
Re:
aha, kul! Vi hade ett litet test av tidtagningsutrustning hos Lennart tidigare i kväll och kunde då konstatera att du är anmäld, kul & varmt välkommen Magnus! ![]() ![]() Övrig info..... Vår grillare har lovat att komma så hamburgare serveras mitt på dagen i år oxå ![]() 22st. är anmälda men endast 16 har betalat hittills, det brukar vara någon eller några enstaka som inte betalar så det finns fortfarande möjlighet att anmäla sig så om det är någon mer som är sugen så.... ![]() (Har man inte betalat åtta dagar innan så riskerar man ju eventuellt platsen och det vore ju trist ![]() Nytt för i år är att vi kommer att hålla reda på R, respektive gat däck. Helt OK att byta under dagen om man vill testa båda. 1+1/2 vecka kvar, väl mött ![]() Javisstja, höll på att glömma: Lennart låter meddela att vi kommer att ha perfekt väder vid alla tillfällen i år ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Anmäld å betalt, premiärkörning med nytt chassi, få se om man kan sänka sin tid i år!
Ses grabbar... ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
Re:
Hej allihopa, Vi ses på söndag ![]() och du Daniel, var det verkligen nödvändigt att uppgradera chassit ![]() Tycker du var tillräckligt snabb redan ![]() EDIT: Sorry, jag var ute å cyclade. Det är ju på Lördag 25/4. _________________ Christian Lindblom |
||||
Re:
![]() Edit:
Den 25:e alltså ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
..snabb jaa, men inte snabbast!
![]() Chrisss...du behöver nog inte oroa dej...eller joo, de ska du för nu ska här köras fort!! ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||
|
||||
Re:
tjenare Joakim ![]() Inget tak behövs om man har riktig båge, å det har ju du om du kommer med "rätt bil". Skulle vara kul att se vad du kan göra på den här banan ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
Re:
Innebär det helbur eller duger "Roadsportbåge"? |
||||
Japp, citat fr. Challenges hamsida:
Med störtbåge menar vi då en rejäl stabil båge som gör nytta och inte en så'n där polerad stylinghistoria. Är det godkänt för Roadsport så är det godkänt hos oss oxå ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4167 besök totalt |