Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6172 besök totalt |
Re:
![]() |
||||||||||
Re:
Ahaa, tack för tipset...Ska verkligen tänka på det ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||||
Re:
Trivsel! |
||||||||||
Re:
Vädret ser ut att bli kanon! Jag tror faktiskt jag skippar resan till norrland och kommer till Linköping o kör lite bil istället. ![]() http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236 _________________ Johan Damberg BMW 323i E21 -81 BMW 320d E90 -05 |
||||||||||
Re:
Både fint väder och korv är beställt, vad mer kan man önska? ![]() _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||||||
Re:
Tänk som sagt på att vi fortsättningsvis kommer att vara hårda på ljudnivån, utan undantag plockar vi av dem som låter för mycket. En annan sak vi kommer att vara noggranna med är att inte tillåta några oreggade/obesiktigade/oskattade bilar att köra på prova-på tillfällena. Tidigare har det slunkit med en och annan, men upptäcker vi någon så kommer den bilen inte att få köra. Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||||||
Re:
Nej Mikael, så nu får du skärpa dig. Du brukar ju vara riktigt högljud och stökig ![]() ![]() |
||||||||||
Re:
Jag ska försöka....men det är inte så lätt när man har så mycket uppdämd banabstinens inom sig....har ju inte kört något sen juni -08 och man går ju lätt igång på motorer på högvarv, doften av överhettade bromsar, varmkorv och kaffe. _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||||||||
Re:
Vi kan göra ett gemensamt vårskrik utanför banområdet så slipper vi bli utstraffade ![]() |
||||||||||
Re:
Man kanske kan ragga tag på en integralhjälm för då är det ju bara att fälla ner visiret om man känner att man börjar bli lite för upphetsad och högljudd ![]() _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||||||||
Re:
För att förtydliga det hela så kommer de bilar som ej är inreggade/besiktade ej få köra i år på våra prova på dagar utan vi kommer att ta emot dessa vid våra träningstillfällen. Detta för att göra våra körningar säkrare ur ett försäkringsperspektiv. De som vill komma och köra på fredag med dessa bilar är där med välkommna mellan 08:30-11:30. |
||||||||||
Re:
Man får vara där i gryningen ![]() Nej men seriöst jag tror det kommer vara riktigt mycket folk. Stalltippset är att vara där tidigt och ha allt med sig, för ifylld besiktningsblankett, licens och pengarna i näven brukar göra att det går snabbt att komma igång. |
||||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6172 besök totalt |