Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till "vagnboksbesiktning" i "syd" den 19 April!
1, 2   >>
6098 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Inbjudan till "vagnboksbesiktning" i "syd

Hej

För er som är sugna och bor någorlunda nära så bjuder 02 depån i Kågeröd in till den numera traditionsenliga vagnboksbesiktningen söndagen den 19 april i Kågeröd klockan 10.00. Ingen föranmälan behövs, det är bara att dyka upp för Sigge Skålberg håller på så länge det finns bilar!

Korv & stark hallon saft serveras som vanligt till självkost och har vi tur så får vi också få träffa Team Mattssons ny värvande förare

För er som behöver ny vagnbok, glöm ej att ta med foton!

Köpenhamn
Här sen Maj 2005

Siktar absolut på att hinna dit! Bra tips thumbs up

BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!!
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Anmäl er gärna i denna tråd eller skicka ett PM/Mail/sms så jag vet någerlunda hur mycket saft vi skall blanda och hur stor grill vi skall tända

Der drüben
Här sen Dec 2002

Vi som siktar på vagnbok framåt år 3000 är vi oxå välkomna för att bara snoka,sparka på däck,fråga dumma frågor osv?

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

johan sjöström skrev:
Vi som siktar på vagnbok framåt år 3000 är vi oxå välkomna för att bara snoka,sparka på däck,fråga dumma frågor osv?

Såklart, ser dig som "anmäld" då. thumbs up

Der drüben
Här sen Dec 2002

Låter kanon, datumen är inbokad, en viss man i vit M3 E30 önskar även deltaga.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Per-ola Mattsson
Öjarp
Här sen Nov 2004

Team F, S & H A (före detta team Mattsson) kommer med hela personalen 3st. Blir det bara jag så dricker jag upp de andra två's saft och grillar deras korvar (naturligtvis inte, "vikten", utan jag ger det till bröderna SKooooOG som behöver växa till sig.

Inom kort kommer det att presenteras det senaste homologiserade tillbehöret till E21:an. Delen är framtagen av BMW Motorsports pensionär's förening. även godkännd av opartiska E21 källor, Harald Fägerblad, Ingmar Linde................

Mvh
Team F, S & H A
(Fadern, Sonen & Helige Anden)

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

Per-ola Mattsson skrev:
Team F, S & H A (före detta team Mattsson) kommer med hela personalen 3st. Blir det bara jag så dricker jag upp de andra två's saft och grillar deras korvar (naturligtvis inte, "vikten", utan jag ger det till bröderna SKooooOG som behöver växa till sig.
Inom kort kommer det att presenteras det senaste homologiserade tillbehöret till E21:an. Delen är framtagen av BMW Motorsports pensionär's förening. även godkännd av opartiska E21 källor, Harald Fägerblad, Ingmar Linde................

Mvh
Team F, S & H A

Kinnby sa att det pågår fibril aktivitet i Ljungby garaget så det skall bli "kul" att se vad som rullas ut i solen
Fråga: Är det Laila som är HA?

Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003

Jag kommer också och sparkar däck (om jag får igång bilen efter "chippandet"...).

Har försökt intala Rikard att han också ska bli färdig nån gång, fler som kan plocka fram ?

Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

Johan Rius skrev:
färdig

Blir någon det, någonsin ..men mer färdig än Rikard kan man iofs bli
Välkommen till Kågeröd, snart dax att döpa om det till "däcksparkarträff" istället. Blir vi tillräckligt många så kan alla sparka på Per ola:s däck...

Stockholm
Här sen Jul 2004

Re:

Patrik Skoog skrev:
Blir vi tillräckligt många så kan alla sparka på Per ola:s däck...

Däcken är väl det enda man vågar sparka på
Bilen är ju kulturmärkt.

Här sen Maj 2004

Jag försöker dyka upp för lite vagnbokskluddande, men kan inte säga 100% säkert. Bilen skall in på dekor under V16 och han är tidsoptimist...

Försöker dock! Kan ta med egen saft om det skulle bli osäkert i slutändan...

Per ola, om du druckit de andras saft kan du sova bak i min cheva van på vägen hem igen

Vi ses allihopa!

Per-ola Mattsson
Öjarp
Här sen Nov 2004

Jag tycker bara bättre å bättre om dej Kinnby (inte bara för att du bytt klass ). Du är inte lika elak som en del av de andra som bara skall sparka sönder å ha sej.

Svar till den onde (the bad, the god, the ugly). HA syftar inte på det du , här i småland så är vi mer , men ja det är Laila som åsyftas.

Hobbe tack för hjälpen (tror jag), men jag behöver mer girlingar om hur bilen och jag är så att jag knyter näven och förhoppningsvis kan ge ungtupparna en .

Nä nu måste jag sluta, skall till Khöler mån-tisdag för motor tuning, sen till Westcoast för chassie tuning.
Khöler hade precis fått hem den senaste chips uppgraderingen (ett nytt fördelar lock i kevlar).

Här sen Maj 2004

Re:

Per-ola Mattsson skrev:
Jag tycker bara bättre å bättre om dej Kinnby (inte bara för att du bytt klass ). Du är inte lika elak som en del av de andra som bara skall sparka sönder å ha sej.

Nä nu måste jag sluta, skall till Khöler mån-tisdag för motor tuning, sen till Westcoast för chassie tuning.
Khöler hade precis fått hem den senaste chips uppgraderingen (ett nytt fördelar lock i kevlar).

Vi hel-ylle smålänningar måste hålla ihop P-o, skåningarna kryper längre och längre upp från gränsen annars

Ser osäkert ut att hinna till saftkala... Vagnboksbesiktningen, men jag kör på och hoppas på det bästa.

Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Re:

Mats Kinnby skrev:

Vi hel-ylle smålänningar måste hålla ihop P-o, skåningarna kryper längre och längre upp från gränsen annars

Skåningarna hoppade över den granbeklädda träskmarken, och gav sig på Stockholm i stället

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

Måns Ulveståhl skrev:
Mats Kinnby skrev:

Skåningarna hoppade över den granbeklädda träskmarken, och gav sig på Stockholm i stället

& imorgon invaderar vi Götet, ingen kan vara säker

Öjarp
Här sen Nov 2004

Nu e de lastat å klart för avfärd till Kågeröd, har satt på de sämsta däcken så nu kan Patrik sparka.

Hur många blir vi i morron?

Vi ses
/P-o Mattsson

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

Per-ola Mattsson skrev:
Nu e de lastat å klart för avfärd till Kågeröd, har satt på de sämsta däcken så nu kan Patrik sparka.
Hur många blir vi i morron?
Vi ses
/P-o Mattsson

Kanon Vi blir nog en 5-7 Cupbilar + lite sådana skumma ekipage som sprätter grus + lite gatbilsförare som skall hjälpa till att sparka
Jag har polerat halva dagen:

Ses imorrn

Göteborg
Här sen Mar 2003

Re:

Patrik Skoog skrev:
...& imorgon invaderar vi Götet, ingen kan vara säker

Så här osäkert var det i Götet förra helgen...

...med andra ord gör de inte så stor skada. Låt dem hållas...

NS: 38 varv
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

Per-ola Mattsson skrev:

Mvh
Team F, S & H A

Ja det var en svettig dag, saknade Mattsson Jr, var han hemma och filade på extratoppen? Det hade varit gott med en korv till om det inte hade varit för ditt enorma intag! -men skall bilen väga +10kg i år så skall den

Samson skrev:
Så här osäkert var det i Götet förra helgen...
...med andra ord gör de inte så stor skada. Låt dem hållas...

var det före eller efter att vi börjat dricka på din Gin också?

Der drüben
Här sen Dec 2002

Re:

En trevlig liten vagnboksbesiktning hos 02 depån i Kågeröd klarades av under söndagen. Jag var en av däcksparkarna men det var helt klart trevligt att få kolla in hos Lennart och kika lite på Bröderna skoogs Compacter! Även andra trevliga kärror fanns på plats.

Nyputsat tillskott i Cupen som ser väldigt trevlig ut, riktigt läcker och ett spännande inslag i cupen!

En riktig Compact som visat sig vara en vinnare, i år ännu läckrare och bevisligen mycket snabb.

E30 i ovanlig färg, inget objekt man missar på banan precis

Bröderna Skoog har ovanligt mycket blingbling i år, Martin väljer kolfiber i motorutrymmet från ACM

Patrik kör med kromade mätarringar, givetvis i plast för minimal vikt

samt lite kitschiga klistermärken

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till "vagnboksbesiktning" i "syd" den 19 April!
1, 2   >>
6098 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande