|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

13 Apr 2009 14:28
Vad förväntar du dig för ett svar ifrån mig?
_________________ Peter Larsen
|
Gustav Sundberg
Överboda, Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1309

13 Apr 2009 20:44
Re:
| Peter Larsen skrev: | Vad förväntar du dig för ett svar ifrån mig?  |
Det vet jag inte..
Men till att börja med, är det stora eller små ramlagertappar?
Är vevaxeln omslipad nån gång?
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

14 Apr 2009 19:52
Små tappar. Ingen aning om den är omslipad  .
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

21 Apr 2009 22:50
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

29 Apr 2009 11:12
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

08 Maj 2009 07:01
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

15 Maj 2009 07:24
_________________ Peter Larsen
|
jacobson_se
Jönköping
Här sen Maj 2007
Inlägg: 1
Ny på att skriva inlägg i forumet

15 Maj 2009 10:05
Hej. Är intresserad av tråget, passar det i en 240? Köpt eller hemma byggt tråg?
/Christer
_________________ Christer Jacobson
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

19 Maj 2009 20:58
Tråget tyvärr sålt!
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

28 Maj 2009 18:41
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

08 Jun 2009 07:16
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

16 Jun 2009 10:11
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

26 Jun 2009 05:56
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

04 Jul 2009 01:24
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

02 Okt 2009 21:40
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

10 Okt 2009 16:54
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

20 Okt 2009 07:01
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

30 Okt 2009 20:04
 Fredag kväll!!!!
_________________ Peter Larsen
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

09 Nov 2009 20:51
Måndag kväll :woot:
_________________ Peter Larsen
|
Gustav Sundberg
Överboda, Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1309

09 Nov 2009 22:27
Jag har ju kollat på den här annonsen massor av gånger..
Det kanske är dags att göra en insats.
Lägger ett bud på Marinveven på 2000:- !
|
Peter Larsen
Göteborg
Här sen Jan 2007
Inlägg: 392
Trådstartare

10 Nov 2009 15:09
Då har jag den hellre på hyllan
_________________ Peter Larsen
|
|