Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (10622 totalt) |
Re:
Jag e klar ![]() Hörde nått om att Björn jobbar som satan me å få ihop listan. Fylla platserna som blev avbokade å sånt... Men nog borde det väl bli klart rätt snart. Det är ju inte lång tid kvar ![]() _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||
Vi ska ha ett möte ikväll....Men jag tror det kommer finnas ett antal platser.
Jag skriver här ikväll och berättar läget! _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||
Blir det någon deltagarlista eller?????!!!!!
![]() ![]() ![]() Jag och Skodan hoppar i garaget!!!! Dj-vlar vad det ska åkas...... ![]() |
||
NU har vi haft möte och tyvärr och tråkigt nog har mååååååååånga hoppat av. Vi kommer ha ca platser kvar. Listorna ska räknas ihop så jag återkommer med exakt hur många platser vi har.
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||
Re:
Trist, men en annan är på och jag har nog en polare till som är sugen. Sen vet jag att min kollega med Ferrari 360'in som hoppa av för han inte vill köra "hela" paketet eftersom han hade boende kommer vara på gotland iaf. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||
Hej på er alla!
Som sagt, mycket strul med bilar som bokat av etc. men här kommer en prelimenär lista i allafall. Hittar ni er egen bil? ;-) BMW M3 E46 BMW 135i -08 Bmw M3 Kompresor RENAULT CLIo SPORT Mitsubishi Evo IX M3 Corvette C6 Porsche 911 EVo 5 RS Porsche GT2 2008 Audi 90quattro Audi TT 3.2 Q Dodge Viper GTS Porsche 964 RS N/GT bmw 325 -94 banbil Porsche 944 Turbo Cup Subaru Impreza STI Skoda octavia rs porsche 944 turbo s Porsche 930 Impreza snikbyget Audi S1 MiSOBitchy Evo8 Subaru impreza gt Bmw m3 e46 Subaru Impreza WRX STi Audi quattro Porsche 996 turbo Audi S2 Nissan GT-R Mitsubishi EVo IX evo 5 rs Porsche 944 Turbo Audi RS4 Lexus IS-F Porsche 996 Turbo Porsche/Bmw Honda s2000 Porsche GT2 Mitsubishi Evo 5 Nissan Silvia S15 Mitsubishi EVo VI TME Evo 6 Bmw M5 Nissan 350z Evo 8 Porsche GT3 RS Evo 8 BMW M3 e30 _________________ Björn Selander Porsche 996 TURBO https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=822294 STACC -Inspirerande och rolig körning på bana! |
||
_________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||
Enligt Honken har Björn missat några riktigt mumsiga bilar i listan... Det blir bara bättre å bättre
![]() Nu är evon påställd å försäkrad. ![]() _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||
Re:
Det är tyvärr försent, det finns kanske möjlighet att komma dit och betala bara bana 1500 kr. Men det måste jag få återkomma med info om _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||
Re:
Svikare... ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||
Re:
Jag trodde du hade en snabb bil, som inte bara låter massor ![]() ![]() _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||
VI skulle vilja påminna alla att en av våra partners TWS DÄCKSERVICE kommer att ha med sig R-däck, till bra priser ,för direkt försäljning på banan. Kompletta däckmaskiner och tillbehör finns på plats!!
_________________ Andreas Håkansta |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (10622 totalt) |