Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (7106 totalt) |
Bankörning på Gelleråsen med Increase
Heldag, 1000:- Maila ola@increase.nu för inbjudan. Eller framtida inbjudningar: 3 juni Mantorp Park 3 aug Gelleråsen, Karlskoga 26 aug Mantorp Park 22 sep Anderstorp Raceway http://www.increase.nu/website1/sd_p ![]() _________________ Ola Malmquist |
||||
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Jag är åxå väldigt intresserad av evenemangen längre fram.
Gelleråsen i augusti skulle sitta fint ![]() _________________ Mvh/Magnus Persson ***Opel Speedster*** Stötdämparverkstan www.sdv.se l R-däck.se l STACC-racing.com |
||||
Brukar vara väldigt mycket körtid på Increaseträffarna. Open pitlane hela dagen. Det låga priset beror på att dom kör lite kundevent samtidigt men det stör inte alls.
_________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
ola, jag mailade dig angående Gelleråsen. Som jag skrev; finns det plats kvar så räkna med mig.
|
||||
|
||||
Fick precis inbjudan av ola....så nu vet jag. |
||||
Increase
Vi är grabbarna som kommit på att 80% av en bandag är att sparka däck och ljuga för varann. Att man som nybörjare ska lära sej rätt från början och att som elit köra med sveriges snabbaste bilar och förare. Just den här gången finns inte Thed Björk till förfogande då han ska köra sin Stcc bil på förmiddagen och en stund på eftermiddagen. Annars är han alltid med som instruktör då han är sveriges trevligaste racekille. Skön stämning trevliga människor utlovas för dom som inte nöter bana från morgon till kväll. Det händer ofta saker omkring bankörningen också, Samuel Hübinette har varit med och Driftat, vi har varit på TV vi har haft besök av olika kändisar och coola bilar. Välkomna / ola & Tomas ![]() _________________ Ola Malmquist |
||||
Jag kommer!
![]() Får se om det blir med cabben eller om jag kan låna någon hårigare Saab på jobbet.. ![]() Nu måste jag bara få liv i Racelogicen! Den hittar satelliter, men får inte någon låsning. Har uppdaterat firmware, kallstartat och provat med extern antenn. Inget hjälper. ![]() |
||||
Jag har hört att fler har samma problem. _________________ Ola Malmquist |
||||
Du råkar inte även ha hört vad de har gjort för att få ordning på den? |
||||
|
||||
Jag har kört med dom engång tidigare och har anmält mig till denna träff också. Mycket trevligt folk som var med då. Ca 30 bilar och open pitlane så det är hur mycket köra som man bara orkar med ![]() Kan bara ge mina varmaste rekomendationer ![]() _________________ /Petter Ledin |
||||
Vi är ett gäng som kommer! Du har väl bytt bromsarna ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (7106 totalt) |