Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3111 besök totalt |
Funrace#3, Radical SR4 252 @ Singapore, 20/4, kl 21.00
Dags för Funrace nummer 3! Denna gång kör vi med Radical-bilarna (SR4 252 hk-varianten) på nattbanan! Singapore! Den hittar ni här: http://www.nogripracing.com/details. Lägg in den på följande vis: 1) I er mapp som heter c:\Programfiles\Steam\Steamapps\DITTANVÄNDARNAMN\race07 skapar ni en mapp som ni kallar GameData. 2) Under denna mapp skapar ni en ny mapp som ni kallas Locations. 3) Gå in i den. I den så lägger ni mappen Singapore08 (som ni laddat ner). Tänk på att packa upp banan på ett annat ställe först. Klicka sedan ner så att ni kommer till mappen Singpore08. Det är den som ni ska lägga i Locations-mappen. Samma sak gör ni med UIData. Namn: rejsa.nu - Funrace Lösen: sprint Klass: Radical SR4 252 Rejslängd: 30 min utan depåstopp Stående start. 21.00 - 21.45 Träning 21.45 - 21.55 Kval 21.55 - 22.00 Warmup 22.00 - 22.30 Rejs _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() ![]() Har testat lite och kan bara säja vilken skön bana med radical-bilen. Skulle behövt en kartläsare i bilen oxå för att hålla reda på alla svängar, men efter lite nötande så fick jag till 2,01,698. Hoppas de dyker upp lite folk, för detta tror jag blir riktigt roligt. ![]() _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||
Nu är man ju frestad... Har så j-a mycket på gång så jag har inte hunnit köra något i simulator över huvud taget på ett bra tag. Får väl ta en liten rast och känna på banan under dagen.
![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
För er som tvekar kan jag bara instämma med Kenth. Banan är riktigt härlig. Mycket snygg och läcker bana. Sen att det är den enda nattbanan till RACE07 är kul...
Både de som har STCC och GTREvo kan alltså vara med ikväll. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Mjaha... Har inte kommit längre än att jag hittar runt banan, typ. Får försöka att inte vara i vägen för mycket!
![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
Då min burk startade om precis till kvalet och jag sen inte fick igång ratten samt att några försvann av någon anledning så kör vi samma bilar o bana nu på måndag. Samma tid!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Ska försöka dyka upp på måndag också - kanske med någon deciliter extra soppa!
![]() ![]() Ny på banan (körde några varv innan, så jag hittade runt iaf) och fick inte till setupen, så det blev aggressiv körstil som tog lite för mycket på gummit och soppan. ![]() Kul var det iaf - mycket trevlig bana! ![]() (Får jag skylla på att jag kör H-spak och manuell koppling också? ![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
Precis när det skulle bli start dansade min härliga fru in och helt ovetandes stängde av förlängningsdosan
![]() ![]() Nåväl, hoppas ni andra hade ett kul rejs ![]() |
||
Ny Steam-uppdatering kom igår så starta om Steam innan ni kör ikväll.
Jag sätter på servern redan nu så ni kanske får rösta fram en ny session. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Re:
Härligt, kommer in och testar lite ![]() |
||
Hej jag kommer med all säkerhet. Var inne och testade HÄFTIG bana och som Karlen sa .... man behöver en kartläsare som håller reda på all svängarna. jag får nog träna lite till för jag hade bara 2.03.xx
Mvh Gyfa _________________ Gert Pettersson |
||
Kan tyvärr inte denna gång ![]() måste lösas nu genast på en gång.... |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3111 besök totalt |