Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 4 besök senaste veckan (54303 totalt) |
Re:
Den där dörren har du lagt massa tid på att spackla och så innan du målade hoppas jag, är det direkt ur formen så är det det bästa jag sett nånsin... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Re:
har inte alls lagt mkt tid på den.. har i princip bara slipat lite.. _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
Re:
Ser bra ut Zlobo, är den från ACM? Lite sugen själv, vad är vikt skillnaden? Ska du ha plastrutor? Många frågor ![]() MVH Narin _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Jah du narin kan ju väga dom om du vill men man lyfter dom med lilfingret.. O det är ACM som gjort de. Det får nog bli plastrutor idessa dörrarna sen.. _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
en lite update sen sist..
har renoverat torkar motor med mekaniken. ![]() här limmar ja gallren, här är den nylackade grillen. prov monterade lust utaget som ja lackat.. saknar dok skruvar.. _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
Ser lovande ut Zlobo, Vad använde du för galler? och jag ser att du kommer få samma problem med huven i hög fart(bågnar) som jag, "Aero" huvlåsen sitter långt ut, men jag vet, det är inte mycket att välja på.
Eller du hade kanske inte tänkt åka så fort ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Re:
Jo ja mistänker det ochså.. har tänkt mig limma en alu profil på undersidan så förhoppningsvis skall den inte böeja fladra ![]() Jo ja använder sportquattro originalgaller ![]() _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
||||||
|
||||||
||||||
har varit sjuk ett tag så det har inte hänt så mkt men här är i alla fall lite nytt från garaget...
bakluckan e på listerna runt rutorna bak är lackade, ny framruta (har bara lagt den på platts ej monterad) tanklock på samt på fyllningsrör häcktade på högerdörren, hadde lite strul med lås mekanismen då lackeraren supit bort vajrar etc. lite el scheman,, det var många sockerbitar i mitt elsystem fy fn va ja hatar dom, nu är dom i alla fall borta. passade på o migrera från gamla instrumentet till det nya. old vs nytt, fick även ihop elen ser det ut som har lite små pill kvar bara. "on the first day there was nothing on the second day there was light" _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
va tusan det börjar ju bli klart Härligt!
...när du är klar kan du väl sälja den till mig... _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
||||||
lite updates,
monterade dit vingen, Monterade dit listena, j a fit ta bort rutan igen för att få bort den. lite bilder på grenrörs bygge. sen har ja på börjat insuget, _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
en minimal update....
Fick tilbaka mina fälgar efter pulver lack dom blev kannon bra.. så ja va bara tvungen o kränga på däck... o få på dom på bilen ![]() En quattro dekal e inte helt fel Edis fixade den till mig.. Mätarhuset är nästan klart.. Hastighetsmätaren är sportquattro original. Nya torkararmar _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 4 besök senaste veckan (54303 totalt) |