Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 8630 besök totalt |
Fredrik m fl !
Tack för en mycket lyckad förmiddag på Knutstorp ! Trots en ordentlig blandning av bilar och förare så var det ett stressfritt arrangemang med mycket körtid. Precis som utlovats ! och de grillade korvarna var en god överraskning. Vill också passa på att tacka den M3-förare som så osjälviskt hjäpte mig med min Performance Box. Bra exempel på hur gott kamratskapen är på denna typ av träffar. Hoppas det blir en uppföljare nästa år, Fredrik !! hälsn Lasse H _________________ Lars Hansson |
Tjena Lasse!
Ja det var en test att köra fler bilar men det blev jättebra i alla fall. Jag vill tacka alla för just den diciplin som vi hade. Otroligt hur bra det kan fungera när man visar respekt för varandra. Nu fick vi ju lite tips på förbättringar till nästa år och inom vår egen grupp röstade vi fram funktionärer med flaggvakter och snabbare respons på sopning/bärgning när så behövs. Vi fick faktiskt många som kom fram och tackade efteråt. Men visst är vi medvetna om att dimensionen och kravet på organisation av denna träff, vuxit i samband antalet. Min egen dag förgylldes ju inte av en väl fungerande och mycket körövningsvänlig folkavagn, men det var första rundan ut för i år. Mer om det på min tråd. Vad som förgyllde eftermiddagen för mig var de varv jag fick i Radicalen. Vilken bil!!! "Made my day and many more to come!" Vi tar gärna emot mer input om förbättringar. Korven var en överaskning men en enkel grej. Vi kan ju inte sälja, det får cafetarian sköta men inkludera två korv per förare var bara för internt och eget brukl och ett genialt drag och ide av vår egen Ulf "EM". Blev mycket bra. _________________ Fredrik Reichel |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 8630 besök totalt |