| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Hyra tidtagningsutrustning?
|
1724 besök totalt |
|
Jag tänkte arrangera en Opel speedster konbaneträff, och funderar lite på tidtagningsutrustning , fotocell eller? Är det någon som vet var man kan hyra sådan? (helst i Jönköpingstrakten) eller är det overkill för en konbanekörning? kanske räcker med stoppur? tipps mottages
_________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||||
|
Re: Hyra tidtagningsutrustning?
allt beror ju på hur noggrann man vill vara och vilken sort av "seriositet" man vill ha...... en duktig handtidtagare är noggrann på 0.05 sek ungefär och det är oftast tillräcklig noggrannhet egentligen men kan ju ändå få många tävlande att tvivla oavsett om det är tävling.... (för det är ju alltid fel på allt annat än den egna körningen )
hursomhelst..... du kan hyra fotocellstidtagning av mig...... har ALGE-utrustning med möjlighet till separat start och mål, så man kan ha flera tävlande ute samtidigt om banan tillåter det..... hämtas och lämnas dock i stockholm..... |
||||
|
Tack för erbjudandet Fredrik!
Jag fick ett tipps om att hyra på närmare håll Tävlingsservice i Skänninge AB hyr ut fotocell för 800kr +m/dag så det får man väl inte klaga på. _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||||
|
Re:
Det är bara en geografisk liten detalj, jag har 30 mil till sthlm Skänninge är det bara 5 mil till. grejerna han har ska det nog inte vara några problem med, rallyklubbarna här i trakten brukar hyra av honom till sina tävlingar. Men hittar vi på något närmare sthlm så. _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||||
|
Re:
Jo den lilla detaljen kan ställa till det
_________________ Erik Holmén |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1724 besök totalt |