Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 3510 besök totalt |
Det blev ju ett ganska bra rejs till sist efter den tråkiga starten.
Snygg och disciplinerad körning från alla och vettels förartalang fick en välförtjänt vinst. Tråkigt med Sutil som sagt, han gjorde ett kanonbra lopp fram till avåkningen. Även Buemi gjorde ett bra jobb men det höll tyvärr inte till mål det heller. Ferrari går från besvikelse till bedrövelse... massa kämpade bra idag och hade nog bärgat en hyfsad placering om bilen funkat till mål men vad händer med stallet ferrari? känns nästan som de gett upp, verkar inte finnas någon glöd eller kämpavilja någonstans. _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
Re:
Tror Ferrari , McDonalds , BMW & Williams har gjort bor sig lite. De ligger efter i utveckling helt enkelt. De kommer inte ikapp iaf så länge de ligger ut på Asienrejsen. Möjligtvis att de återhämtar sig senare när de blir Europa. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Kanske inte Hamiltons bästa race men jag kan ta några punkter som skiljer mellan Massa på Silverstone ifjol. Massa spann 5ggr, Hamilton 4. Massa blev sist? Var det 2 varv efter(i bästa/näst bästa bilen), Hamilton kom 6:a ![]() Massa var ![]() ![]() Synd om Massa som körde bra innan den Italienska kabelhärvan brann. Grattis Redbull ![]() _________________ /Lars Aldebo Subaru BRZ |
||||
Re:
Spelar det någon roll egentligen. Kunde lika gärna ha varit någon annan Världsmästare! Var ju inte skicklighetetn som avgjorde mästerskapet direkt. Det var TUR! Det jag menar är att en del gapar och klagar så fort någon gör bort sig. Så har säkert jag åxå gjort , men även en bra förare gör bort sig. Hamilton har ju inte direkt visat sig stabil när han bli pressad eller stressad. Kolla Vettel han gör alltid sitt bästa till skillnad mot Hamilton. MEN Hamilton blir då ingen mästare i år om han inte gör bättre ifrån sig. Kolla Alonso han kan vinna i en bil som inte ens hör hemma på övre halvan. Skulle vilja se Hamilton göra samma sak?! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Räknar man antalet piruetter så vann väl Alonso med sin trippel
![]() OT: Kollade loppet på RTL och kan konstatera att Ralf Schumacher har bytt till rätt jobb för nuförtiden ser hanr rätt glad ut. ![]() /OT _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
Re:
Hmmm då kanske man skulle bjuda hem nån av dom herrarna på en garagekväll och diskutera planerna för nästa projekt ... ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Kommer inte ihåg om jag läste eller hörde att Ferrari sagt att Ross Brawn var girig och oärlig.
Att han bryter reglerna och kom undan lätt i detta med diffusern typ. Han gör vad som helst för egen vinning.......öhh jaha. ELLER HUR , undrar hur det lät när Ross Brawn gjorde samma saker FÖR Ferrari mot de andra stallen ![]() Bara det att han nu har seglat ifrån sin gamla arbetsgivare med hästlängder. Luktar bitterhet och som att de blivit efter i utvecklingen lång väg. Stod även att Brawn köpte Hondastallet för 12pund. och därmed hade rätt till Hondas innestående kapital som skall delas mellan Teamen. Detta tänker Flavio Briatore sätta stopp för. Han vill inte att Brawnstallet ska få en dollar av dessa pengar. Han vill att dessa skall delas upp mellan alla stall , nödvändigtvis inte Brawn som inte fanns då Honda hade rätt till pengarna. Vilken soppa ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Ge dem vars en spade och lite plastbilar att leka med där i sandlådan ![]() _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 3510 besök totalt |