Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 6056 besök totalt |
2009-04-23 SVKG 'Vårruset' Falkenberg kvällskörning
Tänkte bara kolla om det är några härifrån som kommer! ![]() Jag tänkte i vanlig ordning åka förbi och fota och tjöta efter arbetsdagen är avklarad... ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||
Jag, lillebror, orion-Martin och ev Karl Birgander funderar på att göra detsamma.
Tydligen knökfullt med bilar så det ska bli trevligt! _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
Så här ser körpassen ut för dagen. Gott om folk som vanligt!
![]() Lugna passet: magnus ohlsson citroen xsara vts Andreas Svartling BMW 323 Stefan Werner Alfa Romeo 75 3.0 Jan Fagerberg Jan Fagerberg Westfield Sport 2.0 Magnus Persson Volvo 240 Markus Johansson Lotus Elise Alexander Graah BMW 130i M-Sport Jörgen Hinder Opel Speedster Kompressor Johan Mattsson Toyota MR2 Tobias Pervik BMW 525 Johnny Karlsson Opel Speedster Jonas Bernhardt Mazda MX-5 Johannes Graah BMW 130i Denise Heikki Ford GT84 Tommy Carlson Mazda RX-7 Per oleskog Mazda MX5 Miata Christina Wallberg Porsche 944 Johan Andersson Porshe 911 SC jan sernheden mazda miata Emilie Peterzens Chevrolet Corvette C5 Michael Hoffstedt Lars Lagström Suzuki Cappuccino Mellan passet: MathiasNilsson Opel Roger Arntsberg VW Golf Gti 16V Anders Björnson Alfa Romeo GTV 1750 Bertone Kent Smith Mazda MX-5 Magnus Bengtsson Chevrolet Corvette C5 Z06 Jim Arntsberg Porsche 944 Stefan Swedbratt Alfa Romeo 75 3.0 Peter Backman Alfa GTV 3.0 Peter Ny VW R32 olaf Eickel VW 1303T Peter Börjesson Pegasus 7+ Richard Sverkersten VW Golf GTi Jonas Alfredson Opel Speedster Turbo Peter Alfredsson Alfa Romeo 75 2.5 Martin Wahlberg Gunnar Brisman Spectre R42 Carl-Johan Bergh Honda S2000 Denise Jarnebrink Alpine A110 Jan E Rydquist Jeguar 87 Per oleskog Therese Wallberg Nissan Skyline Michael Nyholm VW lennart larsson corvette coupe Ralph Frisk Corette C5 Z06 Race passet: Maciek Matwiejczuk VOLVo 850 T Anders Weiter Lotus Elan S2 Per Löveryd Alfa romeo GTV Emil Löveryd Clubman Johan Westerberg Opel Speedster Turbo Pontus Ny Porsche 968 CS Jan-Eric Lindgren Ferrari 355 Challenge olle odsell Volvo 240 (långlopp) Johan Samson BMW 325i Christoffer Waern Mazda MX-5 Stellan Östlingh Mazda MX-5 Joakim Sturve Aero-7 Seven Torbjörn Hillerström Porsche 911SC Joachim osbeck Mazda MX5 Michael Hoffstedt Volvo 122S Kent Hellqvist Lotus Super Seven Andreas Halbig Mazda Mx-5 _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
Hej!
Jag har missat detta helt å hållet > ![]() _________________ Saud omerovic |
||||
Re:
och Tornado hänger i byxbenet sen ganska många dagar ![]() Jag hoppas på mycket gott humör bland deltagarna för det kommer att bli trångt (tre köer hela bandepån upp), disciplin och hänsyn kommer att vara ledorden. Sen underlättar det om det bli få avåkningar och bränder. |
||||
Re:
Det blir biljetter och svartabörshandel i fortsättningen. |
||||
vårruset
Jorå jag ska dit med. Har laddat bagaget med luftpump, motorolja, hjälm, handskar, paraply (ifall att) brassestol, kamera och lite matsäck så nu är jag riktigt taggad ![]() ![]() Detta kan nog ses ofta i backspegeln på de vassa bilarna men så är det när man får rejsa med bruksbilen. Ett husköp har satt stopp för "investering!?" av racebil för närvarande. Man tager vad man haver ![]() _________________ Tobias Pervik BMW 525i -01 |
||||
Re: vårruset
![]() ![]() Paraply hoppas jag inte skall behövas. Det kommer att bli uppehåll enligt prognosen, blåser det från väst blir det oftast bra väder över banan. ![]() ![]() http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp? |
||||
Klart man ska dit, får se hur det blir med körandet dock, kanske avstår, eftersom gti'n inte är klar än, men vr6:an kanske får smaka bana
_________________ Roger Arntsberg Vw Golf GTi 16V -88 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=696293#696293 |
||||
Re:
ok Nicklas det förstår jag! Kommer förbi imorgon efter jobbet direkt,om det blir att någon hoppar av eller inte vill köra och någon plats kanske finns ledigt då kör jag gärna?! Annars stannar man ju kvar och kollar på andra när dom kör eller kanske hjälper till som flagvakt ![]() _________________ Saud omerovic |
||||
Re:
|
||||
Jag måste tyvärr hoppa av då min spridarbrygga envisas med att läcka bensin och jag vill inte elda upp bilen på första bankörningen
![]() ![]() Kommer endå och tittar på er andra som har skoj ![]() Niklas du kan ge min plats till någon som vill köra i racegruppen _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
tråkigt Maciek
din fina bil e alltid kul att se... ![]() tillfrugans förtret... "lika bra du ligger i garaget" så imorgon flexar man vid 12:00 ..äter och kör en riktig omväg till banan ![]() _________________ Peter Börjesson Pegasus 7+ Zetec 2.0 Dunnel option 1 |
||||
Re:
![]() Vi har bättre brandsläckare iår men man vill ju inte gärna behöva använda dem. Emils Phantom har förresten återuppstått och detta blir premiär. Tack för att du meddelar iaf ![]() Andra som får förhinder under morgondagen kan gärna slänga ett SMS till 0703 567456. OBS, det är fortfarande fler än bekvämt (kalla det god upplevelsekvalité kanske) så chansen till plats är liten (dvs tjata hjälper inte). Och om det blir en plats över så står Tornado och torrvarvar på släpet i depån... |
||||
Jädrar sicken action det blev i den här tråden då, bra det!
![]() Många kändisar i 'startfältet' också, till och med vissa bilbyten tycker jag mig se (Stellan i Miata, vad händer! ![]() ![]() Suzuki Cappuccino verkar man ju få se på banan med, inte var dag man ser såna in action. _________________ Peter Karlsson |
||||
Re:
Nej, vad surt! Jag hade hoppats att du skulle visa mig spåret, total-newbee på Falkenberg som jag är. ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||
Re:
Jupp, Stellan ska premiär köra i Miata, spännande. Men alpinen kommer den med, Denise ska köra den. Jag byter till VR6:a Nu är den inte många timmar kvar tills det bär av ner till Falkenberg, vi syns där _________________ Roger Arntsberg Vw Golf GTi 16V -88 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=696293#696293 |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 6056 besök totalt |