| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till "vagnboksbesiktning" i "syd" den 19 April!
|
<< 1, 2 6098 besök totalt |
|
Hej!
Dags att göra ett tillkännagivande.
Jag har köpt bil nr 8 av Johan Rius och tänkte köra i standardklassen nästa år. Tänkte kört redan i sommar men budgeten räcker inte riktigt, nybliven husägare som man är. Däremot blir det nog en eller två träningstillfällen mot slutet av sommaren. Jag tänkte berömma er för den "trevliga" stämningen och jargongen som finns inom cup-gänget, det skall bli ett sant nöje att få ta del av och bidra till denna kamratskap. Jag ska försöka vara lika sarkastisk och underbältet-trevlig som ni, ska bara öva lite på min sambo först.
Jag tänkte åka upp till Kinnekulle och titta på er sista helgen i maj. Jag lovar att sparka på allas reservdäck när ni är upptagna på banan. En liten eloge också till Patrik Skoog, vars bil var allt annat än färdig när jag gjorde studiebesök i ert garage när jag var nere och hämtade bilen. Bra tempo! Mvh _________________ /Mathias Cardevik
3:a BMW Cup Modifierad 2013 & 2015 samt Standard 2011 & 2012 |
||||||
|
Re:
Bra att den bilen kommer ut på banan igen
Gillar att du lagt med Partner åkgräsklippare i din signatur, en åkklippare är bra att ha för det är mycket lättare att sitta ner när man dricker öl och klipper gräset
Vill du veta hur Samson ser ut så håller jag just nu på att leta fram den "bästa" bilden jag har på honom...men han har nog redan vunnit tror jag för kan det bli fulare än "fiskhandlarbilden"
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Hej på er
Min granne har redan skvallrat angående Samson. De har vart garagegrannar i Göteborg. Förresten skulle jag aldrig komma på tanken att klippa gräset utan en öl tillhands. Gräsklipparen är dessutom kittad med rosa raggartärningar. Det ska bli kul att slå sig in i gänget, hursomhelst!
_________________ /Mathias Cardevik
||||||
|
Hallå där göteborgare! Kul med lite sällskap i cupen!
Det är så många som pratar konstigt så nu har jag ju någon jag förstår i alla fall...
Nu blir jag ju nyfiken! Var bor du och vem är din granne? Ingen jag retat, väl?
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
|
Hejhej!
Jag bor utanför Skepplanda sedan i somras, grannen är en gammal kompis till mig som heter Vesa. Han hade garage vägg-i-vägg med "alfa"-garaget tillsammans med rallycrossbröderna Berglund m.fl. Han sa inget om att du hade retat honom iallafall
Hoppas det gick bra för dig på Falkenberg! _________________ /Mathias Cardevik
||||||
|
Re:
Hej
om jag inte minns helt fel så flyttade du in efter mig i garaget i bergsjön måste ha varit 2002-2003 nån gång. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
Ja just det, där ser man, å kan du tänka dig.. Jag har inte kommit därifrån än. Flyttar garaget nästa månad. Ska bli grymt skönt att kunna skruva hemma. Börjar bli lite OT detta
_________________ /Mathias Cardevik
||||||
|
Re:
OT ja så kan det bli
dyker du upp på mantorp ? _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
fårlåt en med små händer svårt för att fatta men vad betyder OT... _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Re:
off Topic _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
Att besiktningen redan varit är väl ingen orsak att deppa, kom till Anderstorp tisdag kväll 28/4 eller 12/5 och kör AR Cup så fixar vi vagnboken där. För ni är väl inte inbitna PBR are. Tider och info finns på www.arc.nu _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Hej!
Visst är jag sugen på att åka till Mantorp men jag tror jag är upptagen den helgen. Däremot har jag bokat in Kinnekulle. Ska hälsa Vesa när jag träffar honom. _________________ /Mathias Cardevik
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till "vagnboksbesiktning" i "syd" den 19 April!
|
<< 1, 2 6098 besök totalt |