Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (5561 totalt) |
2009 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
Jajamensan. Dags igen. Spännande nu med F1. Undrar hur det går denna helg? Kommer Brawn att halka efter eller är de före i utvecklingen ännu? Vettel är han lika het fortfarande? Ja han är alltid het men iaf. Ska Ferrari komma in i matchen snart? Skinkan verkar ju vara lite mer på G än de "röda" men är han pressad? Tips och spekulationer!? ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
![]() Ja Kers ser onekligen bättre ut på denna bana. MEN inte ens här verkar det vara bra nog. Kollade på kvalet på BBC. Eddie Jordan menade att de inte kommer bli mycket bättre än så här. Han anser att det inte är värt att lägga så mycket utveckling på KERS. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Så här gick kvalet iaf.
Toyota toyota toyota. 1. Jarno Trulli Toyota 2. Timo Glock Toyota 3. Sebastian Vettel RBR-Renault 4. Jenson Button Brawn-Mercedes 5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 6. Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 7. Fernando Alonso Renault 8. Felipe Massa Ferrari 9. Nico Rosberg Williams-Toyota 10. Kimi Räikkönen Ferrari 11. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 12. Kazuki Nakajima Williams-Toyota 13. Robert Kubica BMW Sauber 14. Nick Heidfeld BMW Sauber 15. Nelsinho Piquet Renault 16. Adrian Sutil Force India-Mercedes 17. Sebastien Buemi STR-Ferrari 18. Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 19. Mark Webber RBR-Renault 20. Sebastien Bourdais STR-Ferrari _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Reflekterade dock över en sak.
Toyota på Pole. Men går allt som vanligt när någon Toyota står där framme så kommer de iaf inte att vara med i slutet när det gäller segern , de gör ofta bort sig i starten och tappar platser. Hoppas att de gör bättre idag men vad vet man? Vettel och Button i andra startled. Vettel kommer röka Button i starten tror jag. Han är hungrigare och snabbare. MEN Vem vinner? _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Webber strulade till det så han hade bara sista varvet att göra en tid på. och då blev han hindrad av Fisichella i sista kurvan. Bourdais var inte bättre än så denna dag. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Piquet JR har fått ultimatum av Flavio Briatore och Renault.
Gör resultat eller bli utbytt och detta var han första Q2-kval i år. Kanske klarar han att hänga kvar något lopp till. Men grabbarna på BBC tror han ryker inom 2 lopp. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
|
||||
Re:
mmm ![]() Hur ser ni det hela, jag kör filmon spelaren, men det är siså bild jmf med tvcatchup (som inte fungerar i goproxing.com) _________________ Pontus Fyhr |
||||
Re:
|
||||
Re:
![]() |
||||
Re:
Även Massa lät något possitiv iaf. Han HOPPADES på poäng och att ta sig i mål iaf. Då skulle han vara nöjd med detta rejs. Snacka om att sänka ribban. Snacka om realistiska målsätningar! OM de ens får några poäng med sig.... Jag är tveksam. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Jag har kollat både BTCC och nu F1 utan avbrott så det hoppas jag med.....ja att det håller i sig. ![]() Men altanen.......njaaaäää det ligger 25cm snö fortfarande där och lufttempen är lite nära kylskåp fortfarande ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
här är man ändå mera nördig..... en dator med livetider och tvcatchup..... en för rejsa.nu och tvn på viasat... ![]() men kul är det och hoppas Toyota lyckas idag...... någon gång borde deras satsning funka ju...... |
||||
Re:
funkar helt klockrent här iaf....... grymt impad av kvaliten med när man kör på helskärm på 20tums skärm.. |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (5561 totalt) |