Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (5561 totalt) |
känns som det är ganska klart nu för Button........ (om inte något konstigt händer förståss)......
|
||||||
Vart ligger Barichello efter sitt stopp? Han var ju snabb innan han kom ikapp 2-4 så kanske kan det bli Brawn 1-2?
|
||||||
Re:
njae........ 8a och ca 28 sekunder efter 2platsen just nu...... verkar lite väl tufft att ta igen... |
||||||
McDonads & Skinkan tror att de har mer soppa än Toyotas Trulli.
De gissar därför att de kommer fightas med Trulli om tredjeplatsen. Vettel har mer soppa än dem och kommer ta 2:a platsen. Hamilton lät inte helt glad över att inte kunna sno andraplatsen av Vettel ![]() Måste motvilligt säga att kommer "skinkan" på pallen måsta jag säga att det är imponerande. Även om jag inte gillar att han varit ganska självgod sedan VM-titeln. PS. VAR har alla BMW-fanatiker tagot vägen i F1-trådarna ![]() ![]() var det inte ni....öhh dom som skulle vinna VM detta år. Det roligaste är att Heidfeldt är ofta snabbare eller minst lika snabb som Kuben. Kubica har väl inte direkt visat sig sanbbare när det går emot. DS _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Re:
Button ser allt bättre ut för året. Har liksom alla andra inte haft en aning om hur det egentligen legat till i år. Men Brawn visar ju klart och tydligt att de är MYCKET snabba. Button förtjänar all framgång! ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Re:
|
||||||
|
||||||
Re:
Jag har också ett kylskåp på balkongen, men det är fyllt med öl ![]() Bra rejs tycker jag! _________________ Lasse Alfons |
||||||
Re:
Håller med. Riktigt underhållande och spännande. Har inte haft denna känsla när man kollat på länge. Kanonrejs! _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Slutresultat!
1 Jenson Button Brawn-Mercedes 2 Sebastian Vettel RBR-Renault 3 Jarno Trulli Toyota 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 5 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 6 Kimi Räikkönen Ferrari 7 Timo Glock Toyota 8 Fernando Alonso Renault 9 Nico Rosberg Williams-Toyota 10 Nelsinho Piquet Renault 11 Mark Webber RBR-Renault 12 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 13 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 14 Felipe Massa Ferrari 15 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 16 Adrian Sutil Force India-Mercedes 17 Sebastien Buemi STR-Ferrari 18 Robert Kubica BMW Sauber 19 Nick Heidfeld BMW Sauber Ret 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Button fingrade väl på bromsbalansen?
BMW verkar ha strateger från helvetet, tanka bilarna till brädden och sätta på tegelstenspuckar var inte rätt taktik idag... ![]() Men Blomman och Eje har inte koll på rockhistorien: "Där står Eric Clapton och kan det vara ytterligare någon rockstjärna?" Det var Robert Plant som stod bredvid... ![]() Var har Frida Nordstrand tagit vägen? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Pitwalken är ju ett rätt skoj inslag och det är ju skoj att de är så öppna med strategier och förväntningar. |
||||||
Re:
Kan ju vara frontvingen också förstås, men det verkar vara lika stora problem att få det att fungera som KERS? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Då har BMW ändå spenderat hela vintern i Bahrain. Inget gott från denna långa test kom tydligen till godo. Nåja, vi stänger av TV:n, och ses igen BMW-året 2010 ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Aldrig att jag stänger av TV:n, jag är större F1-fantast än BMW-fantast... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (5561 totalt) |