|
roobin
Här sen Feb 2008
Inlägg: 191

22 Dec 2008 21:20
Finns de nå ställ kvar?
MVh
_________________ Robin Raita
Åker Bmw M-coupe 2012
Tack till:
VR Motor Stockholm AB
Stertman Motorsport
Bilmodecenter
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

29 Apr 2009 19:18
Nu finns det äntligen ställ igen!
_________________ Joakim Larsson
|
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2194

01 Maj 2009 02:39
Re:
| gockis1 skrev: | Nu finns det äntligen ställ igen!  |
Med risk för att upprepa en fråga som kanske ställts tidigare så ingår cylindrar osv fortfarande?
Isåfall är jag riktigt intresserad
_________________ Nu Porsche 996 Turbo.
Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

08 Maj 2009 18:52
_________________ Joakim Larsson
|
Rikard Niva
Luleå
Här sen Apr 2006
Inlägg: 734

09 Maj 2009 20:31
Hej vad har du nu för priser?
pm.a om du så önskar.
/Rikard
_________________ Rikard Niva
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

10 Jun 2009 16:20
Lyfter lite
_________________ Joakim Larsson
|
Lindahl195
Karlstad
Här sen Apr 2008
Inlägg: 2218

10 Jun 2009 16:33
Pm:a pris för ett utan cylindrar i delar samt ett i delar med cylindrar och bromsvåg tack!
_________________ A l e x l i n d a h l
|
Colin
Forshaga
Här sen Jan 2003
Inlägg: 909

11 Jun 2009 06:19
Hej vad har du nu för priser?
pm.a om du så önskar.
_________________ Mvh
Per Bodin
Karlstad
BMW M3 -97 bansmiskaren
BMW M5 -93
BMW 330i -01
BMW 323ti -99
Chevrolet Camaro SS 1LE -17
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

21 Jun 2009 20:06
Lyfter
_________________ Joakim Larsson
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

29 Jun 2009 16:23
lyfter igen
_________________ Joakim Larsson
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

06 Jul 2009 23:16
_________________ Joakim Larsson
|
Felli
Stockholm
Här sen Feb 2008
Inlägg: 7

08 Jul 2009 19:19
Jag är intresserad med cylindrar och allt
_________________ Christopher Fellegvari
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

15 Jul 2009 10:04
upp
_________________ Joakim Larsson
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

24 Jul 2009 10:08
_________________ Joakim Larsson
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

04 Aug 2009 19:23
lyfter lite
_________________ Joakim Larsson
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

13 Aug 2009 16:09
upp igen, några få kvar nu
_________________ Joakim Larsson
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

26 Aug 2009 22:03
_________________ Joakim Larsson
|
haaken
Här sen Aug 2009
Inlägg: 1
Ny på att skriva inlägg i forumet

28 Aug 2009 22:00
Hejsan!
Har du något pedalställ kvar eller kan du tillverka ett till?
Är intresserad av det helt komplett!
Tack på förhand
MVH Mattias 0708251011
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

08 Sep 2009 19:21
_________________ Joakim Larsson
|
Enzo Molinari
Gävle
Här sen Dec 2004
Inlägg: 246

09 Sep 2009 10:52
Kan du fixa även hängande pedalställ?  Komplett med bromsvåg. PMa gärna pris i så fall.
_________________ Michael Lindh
leg. bildåre
projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo"
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

18 Sep 2009 14:21
upp igen
_________________ Joakim Larsson
|
|