Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (14101 totalt) |
Re:
Måste korrigera lite här. Vi på STACC tar inga officiella tider, så pokalens titel är "bästa körning" Grattis! ![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||||
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||||
Tackar för en kanonrolig helg.
135:an fick lite spö, och jag insåg att jag måste ha värre däck och gärna lite mer effekt. ![]() Men jag återkommer med all säkerhet. MVH Morgan Persson http://www.garaget.org/?car=101344 _________________ Morgan Persson |
||||||||||
Ja tack alla för en sån sinnessjukt rolig helg.
Jag försökte iaf köra en serriös tid 1 varv.....Men är man kass på o köra får man göra nåt man är lite bättre på.(BMW M5) Hoppas jag inte förstörde allt för mångas varvtider när jag åkte sakta på tvären. Hoppas de kommer upp Filmer o bilder NUUUU vill ju se om man fastna nånstans. Extra tack till dom som var med ut i lördags som kunde ge mig en bra status rapport vad som hände under kvällen.... Även gubbarna i Lobbyn ska väll ha ett tack =D. Sen stort tack till den gröna Porschen 911 Din gasning i tunneln gav mig gåshud ända fram te Borlänge=). En Trött,stimmig och törstig Dalmas tackar igen alla. Pssssttt. Jag vill gärna ha alla bilder på min bil dåliga som bra så ni kan även maila dom här Plompboy@yahoo.com /Kim _________________ Kim Agge ______________________ Bmw M5 E39 (Skabbgalten) |
||||||||||
Re:
1,29,1 blev det, okey men inte nöjd _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Ja så är det, dessa dumma däck bara, att det alltid ska hänga cord bitar från dom när det börjar gå fort, har en super kul bild från dom efter sista varvet när jag bestämde mig från att nu går det inte fortare med dessa däck.. ![]() Ps: trevligt att prata lite Anders _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Jag har lagt upp några bilder här:
http://www.audimotorsport.se/forum/v Nån som har några bilder på min svarta Audi 90q ? lägg gärna upp dom eller maila mig.. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||||||
Tack STACC-trion för en perfekt racehelg, bra arrangerat igen.
Lördagen bra som vanligt med mycket köra. Kul med blandningen av alla typer av bilar och folk. Jag kände att jag ville mera så jag var först upp till banan på söndagen Fick till 41 varv till, vilket resulterade i några nya spår och 3sek förbättring. Nu gäller det att försöka memorera dem tills i höst. Totalt över 100 varv i järnsläden under helgen gör att måndagen känns otroligt bra. /Håkan med gula Audin _________________ Håkan Backlund Porsche 991 GT3 RS MR |
||||||||||
|
||||||||||
Sibbes 930 är tuffast av alla! Tänk vad mycket en färg kan göra för utseendet.
Får så sjukt sug efter gotland ring när man ser dessa bilder. Alla banor är roliga på sitt sätt men för mig är det en väldigt speciell känsla att vara på Gotland som jag inte känner på de andra banorna. _________________ Mikael Kenson Ultima GTR-TT |
||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (14101 totalt) |