| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Kinnekulle 30/5
|
1, 2, 3, 4 >> 7 besök senaste veckan (13071 totalt) |
|
Träffanmälan är nu öppnad för gatbilar: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Inbjudna klubbar är Audi Club Sport och Renault Sport. Välkomna! Frivilliga arrangörer: Teamchef Sjöström Robert Larson Instruktörer: Wheelbase-Martin Petter Ledin Matz olli Övernattning: http://lackokinnekulle.vastsverige.c Flertalet brukar välja Hotell Postiljonen http://lackokinnekulle.vastsverige.c Extra: Vi på TWS Däckservice kommer till Kinnekulle med våran trailer.
Vi kommer att ha med oss ett gäng däck i olika dimensioner, men vill du vara säker på att få dina däck rekommenderar jag att förbeställa dom. I Samarbete med BMW Sport Club får du förutom ett kanonpris på däcken även fri montering av dessa på banan! Det kommer att finnas begränsad kapacitet så boka i tid. Vi kommer ha 2st depåplatser med domkraft, pallbockar, dragskaft och hylsor. Du som vill ha däck monterade, monterar av dessa från bilen själv. Vi har även med oss oljor från MOTUL. Vi har inte hela sortimentet men är det någon speciell ni vill ha går det bra att förbeställa dessa. Du som ska med till Kinnekulle får 25% rabatt på Motuls Sortiment! Du kan betala med Kort eller Kontanter Vi kan även erbjuda tillsammans med Resurs Bank räntefri avbetalning. Om du betalar av på 4 månader så tillkommer inga som helst avgifter! Kontakta mig via PM eller 08-7165258 Prislista på R-Däck hittar du på www.twsdack.se/rdack.xls Mvh Nelzon TWS Däckservice __________________ _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Lite morgontrött idag Johan? Det var 11 st som han anmäla sig före dig! _________________ Tobias Geijersson
|
||||||
|
Re:
Helt rätt uppfattat, går på 800 kaloriers diet och är sedan igår morse mer zombie än människa Lovar bättring till nästa omgång
|
||||||
|
Fightas o fightas vet jag inte precis men du och en bunke andra skall få äran att få köra om mig för allra första gången på Kinnekulle! Har ingen koll alls på banan, är den rolig?
Tips på boende i dess närhet är intressant. Inget hotell utan typ vandrarhem/bed & Breakfast/stuga Kraven/önskemålen är Prisvärt/trevlig natur/söder om eller i höjd med banan/bra om det går att skruva lite /plats för en samlig folk typ 6-10 st. Sorry om det är lite ot
|
||||||
|
Re:
Hmm vad skall jag då skylla på?
Äsch ni får köra om mig ändå, är för långt hemmaifrån för att gasa för mkt blir nog bara halv gas, eller lite lite mer... :shifty: _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Du har ju börjat vildlätta bilen + att jag under Rejsa träffen på Sturup såg hur bra en fixad ti kan gå på bana. Så jag är ledsen min vän finns inga ursäkter kvar
|
||||||
|
Re:
NU är du inte helt ärlig
Du körde ju massa varv med gräsklipparn i vintras på denna banan! Iofs VR men bansträckningen stämmer väldigt bra...
Re:
Jo men det var ju på gräset, jag hade tänkt köra på asfalten IRL, Ådisarna har alltid första tjing på gräset/gruset det vet ni om.
Re:
Nu är vänskapsfighten på gång igen
Är oxå anmäld - skall köra avancerad förarkurs där dagen innan så jag bör lära mig hitta på två sammanhängande dagars körning!! Utan VR-fusk!!
// Johan |
||||||
|
Re:
http://falkangen.se/ Se under "vandrarhem" Super trevlig dam som kom med nycklen 21.30 på kvällen Så vi han inte få någon bredare uppfattning om stället, men kommer garenterat välja det igen vid nästa tillfälle.
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||||
|
Borde inte tipsa om detta eftersom det är vårt favvoställe och det inte finns så många rum, men i alla fall...
www.echset.se |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4 >> 7 besök senaste veckan (13071 totalt) |