Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (16847 totalt) |
Ja då fick man lite tid över att lägga på bilen
![]() ![]() Nödvajern ditsatt med tillhörande dekal ![]() funkar fint ![]() Batteriets placering ![]() Även börjat skrapa rent i bilen |
||
Idag har rostlagandet forsatt inget vidare kul men vad gör man.
men tycker i allfall att resultatet blev bra. ![]() äntligen färdigt på ena sidan ![]() Såhär såg det ut innan ![]() Här är mitt nya grenrör snart färdigt |
||
|
||
Re: Tjena.
tackar så mycket ![]() hoppas ha den snigeln på gammelmotorn som sitter i nu om ca 2 veckor. så köra med den specen i sommar. men kör man ras då är det ju bara bygga vidare he he ![]() |
||
|
||
|
||
är det integrerad wastegate på hx:en eller är den intern? såg att det inte var nån anslutning till wg på grenröret?
|
||
det är intern wastegate på hxen
men fins utan också fast nu kör jag med ett irx450 från turbo service |
||
Re:
Ja det är allt tanken hoppas att hinna få i annat sprut och bur innan bara ![]() känns som det är ett måste innan man verkligen kan gasa ordentligt |
||
Re:
Tackar så mycket känns lite som att gå mot strömmen he he det största problemet som jag ser det är bakvangnen vilket är från hedenhös tid. men har tittat lite på 9-5ans och funderar på att ta en sådan. |
||
för de som undrar varför bilen rullar på gatan så var det så att den var ny bes och skattad när jag köpte den så den får tjänstgör som pendlarbil till jobbet tills den går ut
sedan får det spåra ut helt |
||
|
||
|
||
|
||
Re:
nej tack ![]() |
||
Ja då har man testat bilen på bana
![]() fick några snabba varv på Kinnekulle ring helt underbart roligt ![]() ![]() ![]() |
||
|
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (16847 totalt) |