| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Behöver hjälp om bilval, RX7, 968 mfl.
|
<< 1, 2, 3 4943 besök totalt |
|
Köpte en gammal rx-7 (90) förra sommaren för en spottstyver (32.000) köpte r-däck och beggade coilovers för 5lök och drog i väg till Mo i Rana. Döm om min förvåning då man kunde använda betydligt dyrare och föväntat bättre bilar som rundningsmärken
Jag skulle absolut köpa en 7:a eller en 8:a! 8:an går dessutom att köra hyfsat billigt med och hållbarheten är också bättre. För övrigt så har min 7:a gått 16.000mil utan spår på motorrenovering så hållbarheten är inte så dålig som ryktena säger _________________ Per Lindqvist ACR 1:40,2 Botniaring 1:59,97 Mittsverige 1:04 Gröndal 42,4 Gelleråsen 1:13,791 Kinnekulle 0:56,86 |
||
|
Nu har det varit stiltje här ett tag och jag har funderat.. klurat.. Och provat.
och handlat
Det blev en bil jag inte "ville" ha från början. En BMW M3 3.0. Kommer inte upp ur BMW-träsket
Så nu avslutar jag här och en biltråd blir nästa. Tack för all hjälp jag fått av er
_________________ ____________ Tomas Jonsson BMW M3 3.0 -95 |
||
|
Re:
Haha, grattis till nya bilen! Du var ju lite orolig att man förväxlar M3 med stylad 320.
Upp med biltråd nu! MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Re:
Tack! Ja jag var ju lite orolig, men kom på att det är ju inte så viktigt :P
original dakargul sedan, lite anonym men ändå fin. Hoppas jag hittat ett bra exemplar, har kännts väldigt bra hittils
Biltråd kommer upp efter helgen när jag kan lägga upp lite bilder. _________________ ____________ Tomas Jonsson BMW M3 3.0 -95 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Behöver hjälp om bilval, RX7, 968 mfl.
|
<< 1, 2, 3 4943 besök totalt |