Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Placering av sponsordekaler BMW Cup bilar 2009
1805 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare

Hej,
På uppdrag av dekalgeneral olof så har jag trimmat upp min bil med gällande dekaler för 2009 (förutom OCL som jag klippt in i bilden och som kommer levereras på Mantorp)
Det är viktigt att sponsorernas logotyper sitter snyggt och på samma ställe på samtliga bilar.

Vid frågor eller problem, kontakta någon Cup representant, kontaktinfo finns på klubbens hemsida.

Fram: streamer, färg beroende på klass samt BMW text + GKN

Sida: bmw streamer, Millway & ACM samt startnummer i höjd med backspegel. OCL/KW på framskärm

Bak: GKN samt Castrol

Jönköping
Här sen Sep 2005

Eftersom jag inte har OCL Brossorns loga hemma kommer de att delas ut på Mantorp eller Kinnekulle. KW logan som ska sitta i direkt anslutning till OCL är större en den som finns inklistrad på Patriks bil. Så vi får se hur vi ska sätta OCL och KW logan när jag har allt i hand.

Nyköping
Här sen Jun 2005

Re: Placering av sponsordekaler BMW Cup bilar 2009

Patrik Skoog skrev:
Hej,
På uppdrag av dekalgeneral olof så har jag trimmat upp min bil med gällande dekaler för 2009 (förutom OCL som jag klippt in i bilden och som kommer levereras på Mantorp)
Det är viktigt att sponsorernas logotyper sitter snyggt och på samma ställe på samtliga bilar.

Startnummer i vindrutans överkant........ Eller

Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Re: Placering av sponsordekaler BMW Cup bilar 2009

Rolfson skrev:
Patrik Skoog skrev:
Hej,

Startnummer i vindrutans överkant........ Eller

Ja startnummer i vindrutans överkant, på rutans högersida. Nummret får man ordna själv och ska synas tydligt.

1805 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande