| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Placering av sponsordekaler BMW Cup bilar 2009
|
1805 besök totalt |
|
Hej, På uppdrag av dekalgeneral olof så har jag trimmat upp min bil med gällande dekaler för 2009 (förutom OCL som jag klippt in i bilden och som kommer levereras på Mantorp) Det är viktigt att sponsorernas logotyper sitter snyggt och på samma ställe på samtliga bilar. Vid frågor eller problem, kontakta någon Cup representant, kontaktinfo finns på klubbens hemsida. Fram: streamer, färg beroende på klass samt BMW text + GKN
Sida: bmw streamer, Millway & ACM samt startnummer i höjd med backspegel. OCL/KW på framskärm
Bak: GKN samt Castrol
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Eftersom jag inte har OCL Brossorns loga hemma kommer de att delas ut på Mantorp eller Kinnekulle. KW logan som ska sitta i direkt anslutning till OCL är större en den som finns inklistrad på Patriks bil. Så vi får se hur vi ska sätta OCL och KW logan när jag har allt i hand.
_________________ olof Johansson |
||||
|
Re: Placering av sponsordekaler BMW Cup bilar 2009
Startnummer i vindrutans överkant........ Eller
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Re: Placering av sponsordekaler BMW Cup bilar 2009
Ja startnummer i vindrutans överkant, på rutans högersida. Nummret får man ordna själv och ska synas tydligt. _________________ olof Johansson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1805 besök totalt |