Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 3451 besök totalt |
Kovalainen borta.
Växellådan trasig. Trulli väjde för rosberg när det small. Han åkte av och Sutil smällde in i honom. Buemi och Bourdais smällde med varandra när de försökte undvika Trulli. Redan 5 bilar borta redan varv 9. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Minutrapportering: http://www.aftonbladet.se/sportblade
_________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
![]() Sen körde Webber mycket längre på de mjukare däcken. De hårda var visst långsammare än väntat. |
||||
Re:
Ahh just det. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Det här racet var tråkigast av de fyra jag sett i år. Undrar vad som hände med Kimis bil egentligen? Smäller de så där om man växlar ner utan att gasa?
Frida Nordstrand kan inte vara mycket över 1,40 m lång. Alla förare verkar titta neråt för att se på henne. Nu har jag dock börjat uppskatta hennes jobb! _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
När man ser på F1 live är det som ett geväsrsskott vid varje växling, men som verkar filtreras bort i TV...
|
||||
Re:
Ska vi skramla till platådojor? ![]() Har för mig att Massa är kortast av förarna och de verkar jämnlånga? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Limiter kallas den lilla effektboxen, eller snarare det som är inbyggt i AV-mixern numera. Tyvärr. Samma sak med WTCC osv... mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 3451 besök totalt |