Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 1 besök senaste veckan (36483 totalt) |
Re:
Jag är faktiskt rädd att det kommer bli lite väl svart med tanke på toning och annat. Såg en riktigt fin Saab 9-5 igår, svart med antracitgrå BBS fälgar var verkligen skitsnyggt. |
||
Hej Peter!
![]() 16" funkar, man kan hitta vissa 15" som går på men det är inte helt utan modifikation. Pratade med min däcknissen idag och har mer eller mindre beställt ett sett Alleggrita. 17"/7,5", åker 215 på Rdäcken och dom kommer sitta som ett smäck! Fegade ur på färgen, efter en runda i PS så fick det bli antracit aktiga.. Kommer bli super! ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
![]() Beställde fälgar igår, färgen blev tillslut "matt graphite silver" och dom borde dyka upp om 4v. Hade hoppats på att få dom snabbare men dom görs visst på beställning i den färgen. Nåväl hoppas det blir bra iaf.. ![]() Fick även tillbaks bilen från rekond idag, MrCap Skövde har gjort ett höjdarjobb på den. ![]() Tror bilen får hänga med till ett konbane event under helgen som kommer, kan vara kul och testa den där.. om man kan slita sig från den andra bilen... ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
fy vad läcker ! CTR gör sig inte alltid bra på bild, men där såg den fräck ut ! Rejsigt med stolarna också
![]() edit: vad får du betala för fälgarna ? Jag är lite inne på samma bana om jag skaffar en liknande bil. _________________ Andreas Fougner Ezelius |
||
Re:
Schnygg bild! Skulle ju kunna vara tagen ur en broschyr! ![]() Bra att du valde antracitfärg på fälgarna. Jag vill ju vara ensam om röda fälgar på CTR... ![]() _________________ Andreas Engström Honda Civic -12 Du borde cykla mer! |
||
Kul att du gillar bilden!
![]() Ja antracit passar nog mig bättre, diskret men ändå rejsigt.. Hoppas att dom dyker upp i slutet på nästa vecka. Kan bli skönt och få på gatdäcken igen, rdäcken börjar redan bli ganska slitna.. Körde ännu lite mer slalom i helgen. ![]() ![]() ![]() ![]() Några killar från Garaget.org annordnade slalomträff i krokarna och då var de inte mycket och fundera över. Banan var lite si sådär, alldeles för ihoptryckt för min smak men i det stora hela var det en trevlig dag! Lite intressant att känna på Kumho däcken i ösregn oxå, fwd drifting är inget skoj... ![]() Edit: Tack till fotograferna som förevigat bilen på bild! _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
Har lite planer på att göra mig av med mina två Sparco pro 2000 stolar, är någon intresserad går det bra att skicka pm..
![]() Det finns lite småskavanker på båda stolarna och fia märkningen har gått ut.. Funktionen finns där dock! ![]() Kan tänka mig att släppa båda två för runt 4000kr alt byta mot en Recaro Poleposition/SPG Edit: Båda stolarna sålda till en trevlig Alfa åkare. _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
Äntligen har man fått åka lite bana, har varit väldigt dåligt med den varan hittills iår.
Abstinensen tog övertaget i torsdags när jag satt och bläddrade i bankalendern, en heldag på Svistad under fredagen verkade som en bra och snabb lösning på problemet. ![]() Har aldrig varit på Svistad förut så det var en ny och väldigt kul upplevelse, även om jag aldrig fick till något bra spår genom "Torpar Svängen". ![]() Tyckte mig komma hemifrån lite små sent men jag var visst först på plats. ![]() ![]() Blev ganska många varv under första delen på dagen, men ibland fick bilen pusta ut lite.. Några fina bilder från Fredrik Nyström: ![]() ![]() ![]() ![]() Näst på schemat står Gelleråsen om drygt 2 veckor, om inget annat dyker upp innan! _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
Kul som sagt att även du håller fast vid en bil som anses vara fel i mångas ögon!
![]() ![]() Det blev snyggt med de nya hjulen! Egentligen borde jag ju också köra med mina OZ på gatan, det är ju där bland ojämnheterna man har nytta av lätta fälgar. Å andra sidan så är det ju runt törget man vill posera. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
Re:
ser dig sällan runt Törget bara !? ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Re:
oj, här har han varit och kört bil och grejer! ![]() Torparn är ju lite klurig, hade turen att ha Lars Falk med shoppingclion att jaga när jag var där första gången, sen låg han bakom mig och filmade nästa pass. Det var första gången jag körde både bilen och banan, men så här körde vi i.a.f. ![]() Passa på och njut av örongodiset, all effekt under 6500rpm, det du. ![]()
![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 1 besök senaste veckan (36483 totalt) |