| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Medlemskort och nummerlappar till gatbilarna
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (31805 totalt) |
|
Re:
Insåg att jag var lite sen men till nästa år kunde man ju stämma av nummerlapparna mot anmälningarna på springbreak och ta med dom dit, både miljvänligt och pengasparande. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Det vore ju faktiskt en bra ide att nummerlappar & medlemskort delas ut på första träffen för året för de som är närvarande så skickar men till de som finns kvar. Man behöver ju ändå inte lapparna innan dess. Som johan sa både miljövänligt & ekonomiskt _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Re:
Medlemskortet i BMWSC behövs väl inte till det?, det är väl din SBF/SMA licens du behöver i såfall eller? Tävlar förvisso inte så jag har säkert fel som vanligt.. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Arrangören kan kräva att du skall bevisa att du är medlem i den klubb som din licens är ansluten till men samtidigt skall du inte kunna få ut en licens från SBF om du inte är medlem i en SBF ansluten klubb. Det hanteras med spärrlistor som är grunden till en hel del av en sekreterares arbete
_________________ Tobias Geijersson
|
||||
|
Re:
Vi vill ju skämma bort dig
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Jag har inte fått medlemskort eller nummerlappar ännu, får hoppas på i morgon eller fredag.
_________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Z4 35i -10 Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||||
|
Re:
Enligt mina anteckningar så postade jag dem i tisdags eftersom dina nummerlappar låg i det paketet som kom till mig i måndags. Posten gillade tydligen dem också så de höll på ett paket över helgen
_________________ Tobias Geijersson
|
||||
|
Re:
Ja men då så Sörpan. Då är det bara att våga sig ned till sydliga breddgrader. Det var ju ett tag sedan...
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Jag har heller inte sett till något medlemskort eller nummerlappar i min, på västkusten, belägna brevlåda. Får hoppas att de kommer idag då jag troligen inte hinner få någon post imorgon innan jag ställer njuren mot Östergötland. Hur gör man om paketet inte hinner komma? Kan hålla med ovanstående inlägg om att medlemskorten kan behövas tidigare än i början/mitten på maj. Jag har själv blivit uppmanad att visa licens och medlemskort vid träning med tävlingsbil för ett par år sedan. Skall man träna innan säsongen kan ju medlemskortet vara bra att ha... Undrar hur många sekunder det är kvar nu på Johans klocka...
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re:
Köp min M-Coupé så att jag kan köpa något annat skojsigt istället...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Min brevlåda här ute på landet fick leverans idag Vi ses på Lördag.
Enligt mig finns så många bilar för de pengarna som är lika kul. Du får gärna åka en runda vid tillfälle... _________________ T0RBJÖRN ELLESS0N Z4 35i -10 Porsche Cayman S Clubsport -09 Såld Caterham 7 Superlight R400 -05 Såld Porsche GT 4 - 16 såld Z3 x 3 Sålda |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Medlemskort och nummerlappar till gatbilarna
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (31805 totalt) |