Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (5104 totalt) |
Det är ju praktiskt taget i grannskapet så det får man ju inte missa
![]() 1. Junior Shahin 2. Peter Björk 3. Anders Lindgren 4. Yashar Maleky - Mitsubishi Lancer Evo V 5. Anders Amby-J - Celica GT4 6. Carl-Johan Bergh 7. Henrik Bengtström - Accord type R 8. Robin Bengtström - Celica GT4 9. Johannes Gustavsson - Audi A3 1,8T 10. Johan Dahl 11 Niklas Rosell - BMW 320i 12 joakim birgersson 13 David Lundin - Honda Civic Type-R _________________ David Lundin |
||
Hej
Fick genom en bekant (Anders Lidgren) veta att det fanns möjlighet att sträcka ut bilen lite på Andertorp i nästa vecka. Jag har idag betalat, och ser verkligen fram mot detta. Jag har tidigare kört SLC (Skydda Racing Teram) men la av för några år sedan, och känner nu abstinens igen. Jag kommer med min M3 och lovar att köra med insidan av huvudet, och har som sagt antagligen lagt ca 300 varv på "torpet" dom senaste 10 åren, så banan känner jag väl.... _________________ Tobias Haglund / Skydda Racing Team Ulricehamn |
||
1. Junior Shahin
2. Peter Björk 3. Anders Lindgren 4. Yashar Maleky - Mitsubishi Lancer Evo V 5. Anders Amby-J - Celica GT4 6. Carl-Johan Bergh 7. Henrik Bengtström - Accord type R 8. Robin Bengtström - Celica GT4 9. Johannes Gustavsson - Audi A3 1,8T 10. Johan Dahl 11 Niklas Rosell - BMW 320i 12 joakim birgersson 13 David Lundin - Honda Civic Type-R 14. Pierre Stamenov _________________ Pierre Stamenov |
||
Re:
1. Junior Shahin 2. Peter Björk 3. Anders Lindgren 4. Yashar Maleky - Mitsubishi Lancer Evo V 5. Anders Amby-J - Celica GT4 6. Carl-Johan Bergh 7. Henrik Bengtström - Accord type R 8. Robin Bengtström - Celica GT4 9. Johannes Gustavsson - Audi A3 1,8T 10. Johan Dahl 11 Niklas Rosell - BMW 320i 12 joakim birgersson 13 David Lundin - Honda Civic Type-R 14. Pierre Stamenov 15. Tobias G _________________ Tobias Gunnarsson |
||
1. Junior Shahin
2. Peter Björk 3. Anders Lindgren 4. Yashar Maleky - Mitsubishi Lancer Evo V 5. Anders Amby-J - Celica GT4 6. Carl-Johan Bergh 7. Henrik Bengtström - Accord type R 8. Robin Bengtström - Celica GT4 9. Johannes Gustavsson - Audi A3 1,8T 10. Johan Dahl 11 Niklas Rosell - BMW 320i 12 joakim birgersson 13 David Lundin - Honda Civic Type-R 14. Pierre Stamenov 15. Tobias G 16. Daniel Börjesson - Golf r32 _________________ Daniel Börjesson |
||
Re: 2009-05/28 Kvällskörning TPC på Anderstorp 17.00-20.00 l
_________________ Marucs Börjesson |
||
Tyvärr så blir det inställt på grund av för lite bilar
![]() Tråkigt för jag hade sätt fram emot detta samt många andra med . Jag har ett datum nästa månad med 26 Juni en fredag . Ni som vill ha tillbaka era pengar pm-a mig så återbetalar jag till dessa personer , ni som vill köra nästa månad och vill att pengarna ska läggas över på den träffen behöver inte pm-a mig . Listan med anmällda kopierar jag över till nästa träff ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (5104 totalt) |