Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 22528 besök totalt |
Det är kanske dax att uppdatera.
Har mest kört i sommar och inte haft orken att uppgradera något men innan jag kunde komma igång så fixa till en läckande bakre packbox och en slirande koppling. ![]() Sen gjorde jag ett misstag och fick ett bukla i bränsletanken och eftersom oturen var med så for även bränslepumpen. Så en ny tank med ny pump kom på plats, fick mycket bra hjälp av min kompis Peder.Tack ![]() Nya gatdäck köptes, för att slippa rulla runt med r-däck och dom hamnade på m5 fälgar. ![]() Dom funkar riktigt bra på superstage och är ca 2 sek långsammare. Det har blivit några körninga i åmsele ![]() Det som blir i vinter det är att fixa ett oljeläcka och fixa bromsar. Bävar för att byta den övre trågpakningen men det måste göras.... //Fredde _________________ Fredrik Markusson Bmw M3 E30 |
Helvette vad snygg den är, önskade jag hade mer pengar att bygga på min M3:a.
Underbart =) _________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
Nytt år och nya tag!
Fick tips om att prova limma trågpackningen först innan man byter den. Tyckte det var värt ett försök... Det verkar funka ett tag ifall. Åkte upp till Mo i Rana för att köra lite på ACR. ![]() Efter 50 mils landsvägs körning så var man i gott sällskap. ![]() kolla olja och övriga vätskor innan körningen. ![]() Ute på bana. ![]() ![]() Acr är en snabb och rolig bana som är värd ett besök Norska Porsche klubben genomförde en ordnad och trevlig träff. ![]() ![]() Den "måste" bilden upp på fjället på riksgränsen. Där det både är snö och is kvar. Fick tillback olje problemet från trågpackningen i slutet av bankörningen så jag avstog den sista timmen. Troligen höll inte limmet för högre temperaturer. Ny packning finns hemma men det är en del jobb med det. //Fredde _________________ Fredrik Markusson Bmw M3 E30 |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 22528 besök totalt |