Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Nostalgi: Race vecka 1 - GTR2002
<<   1, 2, 3, 4   >>
2 besök senaste veckan (8360 totalt)
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Usch... dagen börjar inte bra... det är nog bäst att jag håller mig borta från raketer inatt..

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
CI
Täby
Här sen Dec 2002

---> Djungel-Jim

Jag vill inte klaga på sidan men jag tror att datumet för första rejset är felaktigt. Ska det vara på söndagen så är det den 5:e och inte den 6:e...

Annars ser det grymt bra ut! thumbs up PM kommer från mig såfort jag har fått hit ratten så att jag kan börja träna så att jag kan bestämma vilken bil jag ska ha...
Citera
Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002

Det här betyder alltså att man måste välja stall och bil tills på söndag!... GAAAH... :-S ... hmm... hmm... thumbs up thumbs down

Svårt val...

Japp, klart... 360 får det bli! :-) (Namnet passar förövrigt klockrent med min körstil)

och självklart bytte jag nick bara för att smöra för forumsägaren

djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

zeddie skrev:
---> Djungel-Jim

Jag vill inte klaga på sidan men jag tror att datumet för första rejset är felaktigt. Ska det vara på söndagen så är det den 5:e och inte den 6:e...

Annars ser det grymt bra ut! thumbs up PM kommer från mig såfort jag har fått hit ratten så att jag kan börja träna så att jag kan bestämma vilken bil jag ska ha...

Ajajaj vilket klavértramp!! Datumet fixat! tack

Men har inte du vart med o kört förut?? Körde du utan ratt då??

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Åke Wallebom a.k.a oak skrev:

Japp, klart... 360 får det bli! :-) (Namnet passar förövrigt klockrent med min körstil)

LOL !!

Det måste vara därför jag trivs med Ferrarin oxo!

Täby
Här sen Dec 2002

djungel-Jim skrev:
zeddie skrev:
---> Djungel-Jim

Ajajaj vilket klavértramp!! Datumet fixat! tack

Men har inte du vart med o kört förut?? Körde du utan ratt då??

Jo, jag var med och sladdade lite första gången som vi körde...
Jag hade ratt då men jag har lånat ut den så jag väntar på att få tillbaks den...
Citera
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Igentligen så kör jag denna vackra skapelse:

Men för att se den i era spel så måste ni ladda ner den från:

http://www.geocities.com/av_motorsports/

Micael Johannssen
Malmby
Här sen Dec 2002

yeehaa, den "lacken" rockar! Det blir ju lätt att känna igen dig thumbs up

Westfield SE
Citera
CI
Täby
Här sen Dec 2002

ThomasT skrev:
Igentligen så kör jag denna vackra skapelse:

Men för att se den i era spel så måste ni ladda ner den från:

http://www.geocities.com/av_motorsports/

Hmm...
Är det olika skins för bil nr 1 o 2 i teamen i spelet?
I så fall så är d ju bra om du och Nisse (som kör i samma team som du) väljer olika bilar (1 el 2) så att jag lägger ditt skin på din bil. På det viset så kan man ju dessutom skilja på er ute på banan...
Citera
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Martini skinnet lägger sig på bil nr2 i teamet. Så det är nog inga problem.

Micael Johannssen
Malmby
Här sen Dec 2002

Martini skinnet lade sig på bil nummer 1 i teamet hos mig.

Westfield SE
Citera
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Micael Johannssen skrev:

Det landar visst på ortellis bil. Av någon anledning har jag två svarta och två blå bilar i det teamet. Och skinnet landa på svart bil nr2??
Verkar skumt, ingen "hacker" som kan reda ut detta? Måste bara vara att peka om färgschemat till rätt bil...

CI
Täby
Här sen Dec 2002

Mitt GTR 2002 fungerar inte längre efter att jag la in det. Bytte tillbaks till gamla eftersom jag tog en säkerhetskopia men det fungerar fortfarande inte. Spelet hoppar inte i gång ens...

Blir till att installera om...
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

zeddie skrev:
Mitt GTR 2002 fungerar inte längre efter att jag la in det. Bytte tillbaks till gamla eftersom jag tog en säkerhetskopia men det fungerar fortfarande inte. Spelet hoppar inte i gång ens...

Blir till att installera om...

Funkar F1 delen? Då har du kanske uppdaterat drivrutiner till ditt grafikkort eller nåt?

Täby
Här sen Dec 2002

Nu fungerar det igen. Räckte med att boota burken...

Det jag är lite less på nu är att det hackar så. Oregelbundet dessutom. Fast det är antagligen när det kommer in byggnader m.m. i synfältet...

Jag kör redan i 640x480 med low detail på nästan allt... : (

Datorn e visserligen inte snabb (AMD Athlon 550, NVIDIA Geforce 2 MX/MX 400) men jag minns inte att det hackade så när jag körde för ett par veckor sedan med ratt å pedaler. Då körde jag dessutom i 800x600.

Kan det vara sådan skillnad på banorna tro??
Kanske ska testa banan som jag körde på innan jul...
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Jupp - det är skillnad mellan banorna tyvärr.. donnington är speciellt krävande Alla ad-on banor som inte är med i original f12002 är lite mer krävande - säkert inte lika mycket tid som lagts ner på att få ner dom i storlek o så..

själv kör ja på en seg gammal p3:a med geforce 2 gts kort.. tror jag kör 800x600 i 16bits färg o 2x antialiasing... får dra ner på detaljerna när jag kör på donnington. Speciellt på rakan med dunlop-däcket segar det!

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Jag lyckades med en ny grej med 360:n ikväll, först ställde den sig nästan på nosen i grusfållan, ett kvarts varv senare hände det här:

Täby
Här sen Dec 2002

Jag är lite nyfiken på vad ni har kommit ner i för varvtider på donnington nu inför söndages race?

Jag har som vanligt stora problem med att klara ett helt varv utan att köra bort mig så varven utan stora tabbar har ju inte blivit så många, så jag har bara kört 1.37.63 som bäst. Jag vet att det är dåligt men jag får skylla på att jag inte tränat mycket alls + att jag fortfarande kör med tangentbord... thumbs down
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

ThomasT skrev:
Micael Johannssen skrev:

Det landar visst på ortellis bil. Av någon anledning har jag två svarta och två blå bilar i det teamet. Och skinnet landa på svart bil nr2??
Verkar skumt, ingen "hacker" som kan reda ut detta? Måste bara vara att peka om färgschemat till rätt bil...

Jag kör bil 2 i teamet, inte ortelli, enbart för att den bilen ser mer speciell ut bakifrån än den andra och det är ju den delen ni kommer att få se.
Nej, men jag valde den för att det syns tydligare vem man är ute på banan. Den är ju mintgrönljusblå och vit istället för bara vit.
Skulle gärna vilja ha kvar den och eftersom jag ligger före i anmälningslistan så...

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

zeddie skrev:
Jag är lite nyfiken på vad ni har kommit ner i för varvtider på donnington nu inför söndages race?

Jag har som vanligt stora problem med att klara ett helt varv utan att köra bort mig så varven utan stora tabbar har ju inte blivit så många, så jag har bara kört 1.37.63 som bäst. Jag vet att det är dåligt men jag får skylla på att jag inte tränat mycket alls + att jag fortfarande kör med tangentbord... thumbs down

Jag har kört på 1:36.8, så det är ju inte så mycket bättre. Fast det gäller ju att hålla sig på banan, inte tröttna, inte tjuvstarta samt inte skjuta motorerna också.

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Thomaso
Solna
Här sen Jan 2003

Verkar vara snabbast hitils med 1:35,5 dåra , Sen att man haft splitts som tyder på förbättringar med uppemot en sekunde gör en bara förbannad! Porschen understyr och börjar skaka som en gnu när man e på curbsen.

Nostalgi: Race vecka 1 - GTR2002
<<   1, 2, 3, 4   >>
2 besök senaste veckan (8360 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande