Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4220 besök totalt |
2009-06-27 GavleRacing åker till Midlanda/Mittsverige
Följ med GavleRacing till Mittsverigebanan Var: Mittsverigebanan 4mil norr om sundsvall När: 27/6 kl:08:00-17.00 Vi har ett max antal på 30 Bilar så först till kvarn är det som gäller. OBS!! Sista anmälningsdagen är 10/5 OBS!! Mer info kommer löpande! Anmälan sker till och insättning av pengar sker samtidigt på bgnr: 5725-0094 (Glöm inte att skriva namn och mittsverigebanan tex "Erik Wahlberg/mittsverigebanan") Anmälan: patricia.ldke@hos.sandnet.se Förare Bil Klass/däck Telefon Adress Personnummer Priser: 1. GR medlem med SMA licens =1000kr 2. GR medlen utan SMA licens = 1150kr 3. Ej GR medlem utan SMA licens = 1200kr Engångslicens + medlemskap = 100+100+1000 4. Ej GR medlem utan SMA licens = 1450 Årslicens + medlemskap =350+100+1000 För att vara med och köra måste du vara medlem och du får nu 50kr rabatt på medlemsavgiften när du är med och kör. Mer info om rabatter och förmåner som gavleracingmedlem finns här http://www.gavleracing.se/default.as Exempel =Däckcentrum 5-20%, Swedol 15% rabatt, mm mvh Erik och Crew. _________________ Erik Holmén |
||||
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Re:
![]() Fortsätt bjuda på ditt goda kaffe du, bara! ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Vad är det för upplägg? Normalt är Gavle Racing förknippat med koner och tidtagning
![]() Koner blir det förhoppningsvis inte, men kanske tidtagning...... LR ![]() Blir det openpit delar av eller hela dagen? _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Väntar enbart på mailsvar från kassör om hur mycket jag skall betala och licensfrågor, sen skall jag anmäla mig.
Så jag hoppas det finns en plats kvar fortfarande! ![]() //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||||
Re:
Precis. Vi har tidigare kört kobane-körningar. Men tänkte försöka ta ett steg högre upp så att säga. Vi har tänkt oss att dela in startfältet i mindre grupper, där varje grupp kör 10-15 min. Dels för att den är en rätt liten bana, så vi vill inte att det ska bli för trångt. Och dels för att inte bil eller förare ska bli ut-tröttad och kanske köra av i onödan. Eftersom det är första gången vi arrangerar/hyr på bana kommer det vara en del nybörjare på banan, så vi vill undvika krockar så mycket som vi kan. Ang. tidtagning så håller vi på att undersöka det. Den transponderslinga som dom har är tydligen trasig, så vi tittar på möjligheterna till att ha med en egen temporär slinga med och samtidigt hyra ut transpondrar till de som önskar det. _________________ Erik Holmén |
||||
Re:
Har du fått svar? _________________ Erik Holmén |
||||
Re:
Så klart finns intresse. Men anmälan en och en halv månad innan fungerar inte för min del tyvärr. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Re:
Samma här....bilen är inte på långa vägar klar, då känns det vågat att anmäla sig. _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||||
Tidtagningen blir av!
Vi fick klartecken nu i veckan. Att vi har sista anmälningsdatum så långt i förväg är för vi vill vara säker på att ha full beläggning, utan att bli stående med tomma platser vi inte räknat med. _________________ Erik Holmén |
||||
Hallo
![]() Hur ser det ut med anmälningar? Jag har tänkt att delta men efter GR förra helgen har jag ett missljud från vxl/diff som jag inte har lyckats lokalisera ännu ![]() Känns lite surt och betala när jag inte vet om det går att få bilen körbar ![]() |
||||
Tja, sitter i samma båt som Barthan med haveri just nu, men skulle vilja hänga på. Känns som ett trevligt event
![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||
Vi har flyttat sista anmälningsdatum till den 20e maj, för att ge förare lite mer betänketid. Eller lite mer tid i garaget innan?
![]() Anmälnings avgiften betalas inte tillbaka, men du är fri att sälja din plats till någon annan. _________________ Erik Holmén |
||||
Hej
![]() Jag tänkte anmäla mig! Hur ser det ut har ni fått ihop tillräckligt med bilar för att det blir av? |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4220 besök totalt |