Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (6223 totalt) |
Synd att S60 Concept är AWD i spelet trots att den är FWD. Men ett jäkla skönt ljud är det i den iaf.
Ljudet i S40 BTCC är heller inte helt tokigt, synd att ljudet inte är helt synkat mellan motorbroms och pådrag på lågvarv. Samma miss fanns även på Viper GTS-R i GTR. Eller är det jag som är petig? oavsett så bör jag egentligen inte klaga, det är ju gratis! ![]() Även om det är en annan kryptering så borde det gå och flytta modellerna etc till Race07? _________________ Johan Gottschalk Ringenvarv: inte så många (4) Kinnekulle: fler Varv på datorn: massor |
||||||||||
Re:
Du kan få hem det här med. http://www.fz.se/filer/?id=8903 |
||||||||||
Re:
Tackar ![]() _________________ Claes Wikdahl Audi RS4 B9 2018 |
||||||||||
Det går ju inte ändra några inställningar på bilarna... eller är jag trög?? och volvon c60 är det ju till och med antispinn på... Annars riktigt gött ljud... Men ärligt.. ett bilspel där man inte kan ändra setup... säg att jag har fel!!!
![]() ![]() ![]() _________________ Kenny bjornelundh |
||||||||||
Re:
Stämmer nog bra, det går inte att ändra inställning på bilarna, Men om det är någon större nackdel kan ju diskuteras,Kan ju vara kul att köra ett spel utan att behöva ägna timmar åt att få till en körbar setups,Borde ju bli väldigt jämna race när inte setupsen är väldigt avgörande, Största felet med spelet är att man inte kan köra online. _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||||
Re:
Nja, AWD snarare. Har inte orkat kika i filerna om man ändra till FWD som på vanliga SimBin spelen. När filmen laddat klart på Volvos sida hittar du filen med två snabba klick. _________________ Johan Gottschalk Ringenvarv: inte så många (4) Kinnekulle: fler Varv på datorn: massor |
||||||||||
Re:
I tävlingen är det ju både abs och antispinn inkopplat. Och det går inte att få bort.. Och hur gör folk som är nere på 47 tider.... jisses kommer knappt under 50 ![]() _________________ Kenny bjornelundh |
||||||||||
Re:
jäkla skit att man inte kan stänga av abs och antispinn och sen vill man ju använda alla växlar men nu använder man bara 4 och lite av 5an _________________ Robin Johansson |
||||||||||
Re:
Det ser ju ut om att du inte behöver fler växlar Robbin ![]() ![]() _________________ Kenny bjornelundh |
||||||||||
Re:
det va en bra tid men inte längre folk har ju fuskat kolla tiden på 1an! ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||||||
jag såg det och tänkte samma tanke,,, att det kan bara inte vara möjligt! sammtidigt jävligt klantigt. Om han nu fuskat... att inte fuska "innom gränserna" Då hade ju ingen höjt på brynen... Och då kommer ju nästa tanke.... hur många gör det innom gränserna!?? som aldrig märks?? Eller är man dålig förlorare när man tänker så?
Inte vet jag... doping förekommer ju i alla sporter ![]() _________________ Kenny bjornelundh |
||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (6223 totalt) |