Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 25757 besök totalt |
Re:
Fin hjälm. Märkligt hur kul dessa där Swiftarna är när man tänker på det, till trots för dess ringa effekt. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re:
He he he - låter kanonkul det!! ![]() ![]() ![]() och om du hakar på "taxibilen" så skall vi nog se till att din BTG tid förbättras markant!! ![]() (läses med en portion ironi) _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
Hoppas du funderat klart ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re:
Rätt många tror jag...men prova o ring dom...de sitte rnog inte på Pisten o surfar ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Nu har jag funderat klart och jag var lättövertalad ![]() ![]() _________________ Mats Ericsson M3 CSL (parkerad i Adenååå) |
||||||
Trafik mässigt var det nog ingen helg att ringa hem om....på vardagskvällarna innan jag kom ner, körde de fria varv tydligen..men helgen var lätt kaotisk, med mkt olyckor och avstängningar.....vackert väder iaf, och väldigt mkt trevligt folk som vanligt och många garv ....
![]() Dålig på bilder, men Tobias kanske kan fylla på.....jag o Eick lånade ju hans kamera ett tag på Grune Hölle ![]() Förbereder oss nedanför Borgen, en sån där underbar tyst morgon med blå himmel o hög Eifel luft...mmmm ![]() Love is in the AIR!!! F430 Scuderia ![]() ![]() En cool Ducati replika ![]() En grön finne som hade en massa hästar under huven, och problem med tyska ordningsmakten...löste sig nog sen tror jag.....den blev nog mest fotad i helgen på parkeringen......han fick ta av vingen senare... ![]() Lastad i Puttgarden...hmmmmm....lägre än Glocalnet... ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Tyvärr kunde fanskapet inte köra särskilt bra... ![]() ![]() Men bilen är najs, börjar till och med tycka den är snygg! :woot: ![]() Såg 2 eller 3 Nissan GTR, dock tror jag alla var rätt novisa på ringen... Där emot var det uppskattningsvis 20 st R26R där ![]() ![]() ![]() ![]() Som tur var läste jag senaste Sport Auto på vägen hem och har smitt nya planer.... ![]() ![]() |
||||||
Re:
Stort tack Mats igen för medåkarvarvet ![]() ![]() Nu blev ju bara habegäret för CSL sååååå mycket större, har till och med bestämt att köpet redan är tidsbestämt till dagen jag vinner på Lotto ![]() ![]() Ja de där jä**a hojåkarna......det är synd att de får vara där....det finns kanske en handfull som faktiskt kan köra (Fürsten är väl förmodligen snabbare än alla bilförare här)....men resten har ju verkligen noll koll ![]() I övrigt kul att se alla som vanligt ![]() ![]() Blev många trevliga stunder på banan, Pistenklause, Blaue Ecke å Brauhaus ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Men jösses....fega inte ur.... ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
orolig i bak tar ny form.... ![]() |
||||||
Re:
Hur många varv hann du med? ![]() |
||||||
Re:
Vill oxå passa på att tacka för en super trevlig helg....... Lyckades få till 13 varv med golfen=), men som sagt mycket trafik o avstängningar gjorde sitt men fan vad det är kul när man väl kör=)))). Pistenklausen på kvällen blev ordentlig låda, stackars servitris=))... Kul att man kunde åka 8.5? varv med golfen det trodde jag inte. _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
Re:
Ca 25-30 varv tror jag, höll inte räkningen _________________ Henric Hägglund |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 25757 besök totalt |