| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
GT Racer nu (15:55) på TV8!
|
771 besök totalt |
|
Tänkte att nån kanske var intresserad? Hittade inget när jag sökte, verkar vara en serie.
Edit: [Censurerar mig själv för de som ännu inte sett programmet] Edit 2: Hoppas jag postade i rätt forumdel, jag vart lite stressad när jag upptäckte programmet...
_________________ Henrik Andersson Peugeot 405 GRI -88 |
||
|
Verkar ha börjat i Måndags...
Går nytt avsnitt varje dag den här veckan enligt TV8.se, 15.55 på vardagar 11.00 på lördag 11.30 på söndag Söndag är sista avsnittet, 6h på SPA. _________________ Henrik Andersson Peugeot 405 GRI -88 |
||
|
På kanal "Explorer" som jag har sändes det första i går kväll och det andra i morgon kväll! Tyckte det var lite discostämmning över programmet, var väldigt hoppigt!
Men det var ingen reklam på den här kanalen. Det här är morgondagens program. 20.00 GT Racer (21.00) Amerikansk dokumentärserie från 2007. Storbritannien, Silverstone Classic. Del2:6. Del 2. Producerat år 2007. Det här var det som gick i går, och som gick i repris i em. 14.00 GT Racer (15.00) Amerikansk dokumentärserie från 2007. Gasen i botten på portugisiska Grande Premio Historico!. Del 1 av 6. Producerat år 2007. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
|
Re:
Håller med dig om discostämningen, man fick ingen riktig känsla för loppen. Det var dock ändå sevärt! Jag censurerar mig själv lite i mina tidigare poster, för de som ännu inte sett avsnittet på Explorer. _________________ Henrik Andersson Peugeot 405 GRI -88 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
771 besök totalt |