Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1587 besök totalt |
Prova på bankörning, Sviestad 8/6
Välkomna till våra populära måndagskvällar. Måndag den 8/6 kör vi nästa gång. ![]() För mer info: http://www.lms.se/web/_pages/index_s _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Micke, har du bläddrat igenom manualen till din logger nu? Vi måste ju kunna jämföra tider
![]() ordnar ni uppehåll så vore det väl fan om jag inte skulle kunna ta mig under 1:02 i alla fall. Vi ses ![]() (edit to morgon) SMHI spår regn?? Har ni inte lagt in nån beställning om fint väder eller har dom helt enkelt inte hunnit uppdatera? _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||
Re:
Vi har förbokat bra väder till alla måndagar!! ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Har tagit ledigt från jobbet hela dagen så jag kan småjustera bilen och förbereda mig mentalt
![]() Verkar bli bra väder som sagt så hoppas man slipper några haverierer så man kommer hem för egen maskin sen också ![]() _________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||
Re:
Molnigt, men inget regn ännu så vi hoppas stenhårt på att det håller sig. ![]() |
||
Re:
Ett par droppar nu. ![]() |
||
|
||
Enligt SMHI verkar det som att det ska klarna upp till kvällen, så det är bara att hoppas.
![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1587 besök totalt |