Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2009-06-13/14 Rejsa-träff GATBIL / SLC 5papp+ Mantorp Park
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
12677 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

steffe skrev:
Nu kommer herr "Glädjedödare" in och säger att vi skjuter på det här rejset till en senare tidpunkt.
Fredrik är tyvärr inne i en privat fas som är allt annat än kul och kräver insatser i form av tid.
Skilsmässa, husförsäljning, ta hand om barn och berätta samt att ta tag i nytt boende nånstans.

Jag hoppas att ni har förståelse för att jag tycker att vi skjuter på det (upprepning, jag vet).

obs detta är min privata synpunkt som jag framför.

Japp, jag orkar tyvärr inte nu......

om någon annan vill ta över dagen, så är banhyran 50.000 och utrustning får ni låna av mig till självkostnadspris och personal finns möjligt med.......

Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Det är ok! meddelar minna chafförer det. Alla hjälps åt att få tilldet till Uråsa? Ring om det är något du vill ha hjälp med Fredrik.
Citera
joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

ok,

kastar lite motvilligt in hatten för teamet då men håller samtidigt med om att detta skall vara kul för alla inblandade, även arrangören..

Hoppas livet piggnar till för dig Fredrik och att du får tid för din familj, vi rejsande får väl hjälpa till framöver att arrangera tävlingen.

Vi ses vid nästa nästa lopp när det nu blir :-) (någon gång i Juli var det väl planerat)

Vallentuna
Här sen Mar 2003

Hej,

Fredrik!, kan du lägga upp de transponder nummer vi använde på Barkaby, mao lägg upp alla så får vi väl pussla själva om du inte har kvar mappningen.

Det skulle vara mkt uppskattat :-)

Mvh

joakim

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

joakim_adolfson skrev:
Hej,

Fredrik!, kan du lägga upp de transponder nummer vi använde på Barkaby, mao lägg upp alla så får vi väl pussla själva om du inte har kvar mappningen.

Mvh

joakim

det går inte eftersom det är hyrtranspondrarna.... men däremot så fixar jag PDF utskrifter på alla varvtider och lägger ut i helgen.

joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

Re:

Fredrik - SLC skrev:
joakim_adolfson skrev:
Hej,

Mvh

joakim

det går inte eftersom det är hyrtranspondrarna.... men däremot så fixar jag PDF utskrifter på alla varvtider och lägger ut i helgen.

Same but different, Tack!

mjölby
Här sen Feb 2009

Hej alla 5pappare. Blir Växjö av!!!! någon som vet???

Stockholm
Här sen Jul 2008

Vad händer? Blir det nåt?

joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

Re:

frippe72 skrev:

Hej,

jag tror nog att Växjö blir av om vi hjälps åt, det är ju inte precis rocket science att arrangera en event dock tar det en massa tid.
Mao om vi bara alla team anmäler oss till Växjö så ser vi till att det blir av (några av oss har ju redan betalt via Mantorp).

Mao here goes..

1. Equipe Renault
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
..

mjölby
Här sen Feb 2009

Re:

joakim_adolfson skrev:
frippe72 skrev:

Hej,

jag tror nog att Växjö blir av om vi hjälps åt, det är ju inte precis rocket science att arrangera en event dock tar det en massa tid.
Mao om vi bara alla team anmäler oss till Växjö så ser vi till att det blir av (några av oss har ju redan betalt via Mantorp).

Mao here goes..

1. Equipe Renault
2. banklers motorsport
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
..

Halmstad
Här sen Jan 2003

Re:

Mao here goes..

1. Equipe Renault
2. banklers motorsport
3. Scuderia Motori Sud
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
..[/quote][/quote]

Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004

Mao here goes..

1. Equipe Renault
2. banklers motorsport
3. Scuderia Motori Sud
4. Scuderia GGG #2
5.
6.
7.
8.
9.
10.
..[/quote][/quote]
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Det är ju bra att man visar sitt intresse och stöd för 5P+, genom att anmäla sig tidigt...

Men som jag förstått det.....så är det väl inte bestämt vilka banor och datum det kommer att bli i höst.

Så....för att slippa förvirring....och påföljande sura miner, vid ändringa......bör väl detta ha en egen tråd, där lite fakta finns med från början.

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

Det är väl helt riktigt att banorna inte är bestämda, dock blir det ju otroligt mkt lättare att föhandla/bestämma bana när man har ett underlag av team som vill köra, mao precis som nuvarande debaklet i F1

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

joakim_adolfson skrev:
Det är väl helt riktigt att banorna inte är bestämda, dock blir det ju otroligt mkt lättare att föhandla/bestämma bana när man har ett underlag av team som vill köra, mao precis som nuvarande debaklet i F1

absolut och tack för all hjälp och stöd.........

Kan meddela att jag faktiskt sattit lite fart på att göra ett till race på en bana i sthlm !!!! ..... inte för att jag lovar att jag får till det men med så oväntat lite klagomål som kommit in i efterhand på vårt evenemang så är det faktiskt inte så tvärkört som jag trodde det kunde ha varit.......

Nu har jag en husförsäljning som jag förhoppningsvis gör klart med kontraktsskrivning imorgon och så fort det blir klart så lättar väldigt mycket, då det löser en jäkla massa praktiska problem....... så ska jag sen ta tag i racingen igen när jag löst det privata problemen, men jag ser iaf en lösning och slut på det nu som jag inte gjorde för några dagar sen.

picko
åkersberga
Här sen Dec 2006

Anmäler oss härmed till växjö!
Vet ej hur man lägger in oss på listan?
Så jag förmodar att det finns nån som har datakunskap än mig som kan lägga in oss!!!!!
TACK!
Anders Lindeberg
Rap Racing

Forshaga
Här sen Dec 2002

Re:

joakim_adolfson skrev:

Ja...absolut.

Men det är alltid någon som inte orkar lässa allt.....och blir sur när det blir ändringar.

Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Finns det ett ungefärligt datum för nästa race ?

Citera
joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

Hej tidigare aviserat datum var 25-26e juli, en 24hs, jag tycker vi alla jobbar imot detta datum om inget annat nytt uppkommer. Bara för att en tävling inställdes (som låg lite väl tajt till barkaby tävlingen med usel änmälansfrekvens) betyder det väl inte att allt bara rasar ihop.
Fredrik har varit arrangör i många år och har aldrig misslyckats (inte vad jag vet iallafall ) så jag tycker att vi skall ha god tro till det han gör för oss och svensk racing..

Forza 5papp!

Tystberga
Här sen Mar 2004

Ropen skalla race till alla!!

Jaga fler team! om alla fixar ett team till så har vi snart fulla startfält.

Min granne bygger på en Volvo 850 som beräknas kunna köra till sent i höst tex. Oktober. Kanske jag lyckas lura med en till, vi får se thumbs up Se till att man kan åka med gamla billiga bilar.

Ser fram mot nästa race och ett tokrace i vinter, min 24-timmar på det..... Kanske ett snörace på gärde eller stadig is i norrland med std. vinterdäck Se till att banan är tillräckligt bred bara så det inte blir så mycke plåtkontakt..
Citera
lillen_le
Hässleholm
Här sen Maj 2006

om det kommer ut info illa kvickt om vilka race som är 24h så vet jag ett team som kommer smälla ihop en bmw pärla igen,, så om infon kommer så kommer teamen.

var å när e växjö, e de 24h?

fler 24 h i år?

mvh Erik och team speedtape

2009-06-13/14 Rejsa-träff GATBIL / SLC 5papp+ Mantorp Park
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
12677 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande