| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Elitracing (åskådarracing)
Le Mans 24h 2009
|
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4669 totalt) |
|
Re:
tackar ..funkar perfekt _________________ Peter Börjesson Pegasus 7+ Zetec 2.0 Dunnel option 1 |
||||||||||
|
Re:
Jihuu .
|
||||||||||
|
Notera att speed-tv länken som Jens L länkade till bara sänder mellan lunch och 4.30 PM och från 10.00 PM till midnatt ET-tid.
Dvs från 18.00 till 22.30 och från 04.00 till 06.00 svensk tid (GMT+1). Tyvärr slutade min strömning funka när jag försökte gå in på en annan sida samtidigt i olika flikar i firefox och nu får jag inte igång den igen
_________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||||||
|
Re:
Jag syftade givetvis på fabriksteamen, Audi, Peugeot m fl... _________________ Martin Öberg
|
||||||||||
|
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||
|
Efter intensivt spanande fick jag syn på lillebror (Cyberoid här på Rejsa) hängande på depåmuren vid målgången.
Han är nere och tar hand om däcken för Corvette #63 och #64. Stort leende när #63 tog hem klassvinsten i GT1 med rykande bakhjul över mållinjen! Lite avundsjuk är jag nog ändå...
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||||||
|
Re:
och vad är det för fel på Leif och Mattias? Jag tycker att de är alldeles utmärkta. Martin Haven däremot kan pendla mellan genialitet och fullständigt outhärdlig att lyssna på... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
|
Re:
ständig upprepningar av felaktigheter, noll koll på vad som händer vilket leder till det föregående, säger inte att jag är bättre men jag jobbar inte med det heller... _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||||||||
|
Re:
om de har fel vill de ju att man SMS:ar dem?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
|
Re:
Ska jag betala för att rätta dem som har betalt för att sitta där och ha koll? jag betalar ju redan för att ha tillgång till kanalen samt står ut med reklamen.
Tror det är lika bra att vi inser att vi har olika åsikter i frågan om lämnar det där. _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||||||||
|
Re:
Japp, vi lämnar det där och smaken är ju som baken...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
Le Mans 24h 2009
|
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (4669 totalt) |