Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 4661 besök totalt |
Re:
tackar ..funkar perfekt _________________ Peter Börjesson Pegasus 7+ Zetec 2.0 Dunnel option 1 |
||||||||||
Re:
Jihuu ![]() |
||||||||||
Notera att speed-tv länken som Jens L länkade till bara sänder mellan lunch och 4.30 PM och från 10.00 PM till midnatt ET-tid.
Dvs från 18.00 till 22.30 och från 04.00 till 06.00 svensk tid (GMT+1). Tyvärr slutade min strömning funka när jag försökte gå in på en annan sida samtidigt i olika flikar i firefox och nu får jag inte igång den igen ![]() _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||||||
Re:
Jag syftade givetvis på fabriksteamen, Audi, Peugeot m fl... _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||||||
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||||
Efter intensivt spanande fick jag syn på lillebror (Cyberoid här på Rejsa) hängande på depåmuren vid målgången.
![]() Han är nere och tar hand om däcken för Corvette #63 och #64. Stort leende när #63 tog hem klassvinsten i GT1 med rykande bakhjul över mållinjen! Lite avundsjuk är jag nog ändå... ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||||||
Re:
och vad är det för fel på Leif och Mattias? Jag tycker att de är alldeles utmärkta. Martin Haven däremot kan pendla mellan genialitet och fullständigt outhärdlig att lyssna på... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
ständig upprepningar av felaktigheter, noll koll på vad som händer vilket leder till det föregående, säger inte att jag är bättre men jag jobbar inte med det heller... _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||||||||
Re:
om de har fel vill de ju att man SMS:ar dem? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
Ska jag betala för att rätta dem som har betalt för att sitta där och ha koll? ![]() Tror det är lika bra att vi inser att vi har olika åsikter i frågan om lämnar det där. _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||||||||
Re:
Japp, vi lämnar det där och smaken är ju som baken... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 4661 besök totalt |